Freeze Frame


V filmih je vedno tako. Veliko je odvisno od montaže.
Tokratna objava je posvečene nekomu, ki je bolj poredko "obdelan" na tem mestu.
Pa malo sem priredil, ker se komentatorji bojijo posledic špikanja.
Zadevo je sprožil glavni montažer; obesil sem se na njegovo izjavo, da je v filmu nekaj odvečnih kadrov.
In mu pokazal, kaj vse bi bilo možno sklepati, če bi v filmčku manjkalo nekaj sekund.



Nekaj komentarjev : identiteto avtorjev sem prikril, da ne bi trpeli posledic.

--------------------------------------------------------------------------------
Dobro poglej, Miha iz žepa vleče skret papir in gre na WC..
..po moje je zamešal stavbo
-------------------------------------------------------------------------------

če nima v roki telefona, potem je zaključek jasen :)
-------------------------------------------------------------------------------
Miha bi rekel: telefoni niso tako veliki :)))))
drugače .. če sem zloben ...
in če izkoristim priliko ga šimfat za hrbtom .. :)))
Težko ga je dobit brez telefona v roki :))))
------------------------------------------------------------------------------
Tudi mene je izjemno težko dobiti brez telefona v roki,
za ostale pa ne vem, kako metodo javljanja imajo :)
------------------------------------------------------------------------------
sej mi je malo žal da ga nisem vključil v to zabavo.
vendar klinc ... itak je zaseden z telefoniranjem :)
------------------------------------------------------------------------------
o đizs. v slabi minuti trije noži v hrbet :-))))
zdaj si ga pa predstavljam že kot štajersko ikebano ...
-----------------------------------------------------------------------------

Na srečo pišejo tako, da nikoli ne bo mogel uganiti, kdo je kaj rekel :)

16 komentarjev:

Depresija pravi ...

O ti šment! Ampak res ni fer da si poba tako privoščite. Nesramni ste. Drugače ga jst popolnoma razumem in toleriram. Ja, kakšenkrat ga tudi med turo kar pokličem po telefonu (solidarnost press) :)))))

btw. 1x bi bilo zelo zanimivo dat filmček v montažo nekomu ki ni bil prisoten na turi.
Siguren sem da bi bila selekcija kadrov bolj oštra.
In fajn bi bilo primerjat njegovo montažo z montažo udeleženca ture.

Maja pravi ...

Bastards!
Miha, če boš kdaj tudi ti želel povedat kakšno umazano skrivnost o komu od teh "so called friends", vedi, da ti je moj blog ves čas na razpolago. :)))

konkurenčni rumeni tisk.press

Depresija pravi ...

C c c c ... prodala bi dušo za dodaten klik na svojem blogu ...
:))))

Maja pravi ...

Obratno. Jaz bi prodala dušo za dober trač. Objava na blogu bi bila samo dodaten bonus. ;)

ZigaK pravi ...

Ko sem videl ta prizor, sem pričakoval naslednjega v stilu naša četica koraka jaz jo pa snemam skozi okno podrte hiše. Samo tolk da dajo kontro šimfačem.
Zdej ne vem točno a je to v tem filmu ali sosednjem, ko mako pokaže kako on minira vlakce. Res brutalno.

Depresija pravi ...

Glede 'kontre' .. hvala za idejo :))
Samo za vas ... igrani film :))
Če se ne motim je nekj kadrov že posnetih.

Marko pravi ...

Tako je, materiala se je nabralo dovolj. Film sledi po ustaljenem planu. Naslov Dear Tomo. Glavna vloga Pikica s spletenimi kitkami. Prizorišče Srednječavenska - to dobro poznaš. Scenarij in besedilo sta moja. Škoda, ker je celotno zadevo močno omilila Manjca, ampak bo še vedno dovolj zlobno. Vse skupaj temelji na pričevanju Depresije, ki je za to kontro iz spomina izbrskal vse ta zoprne podrobnosti...

Žiga, vse brutalno miniranje je bilo izrezano. Meni tudi ni bilo nič jasno. Čeprav en zametek miniranja vseeno je na filmu, samo nisem upal do konca pritisniti gumba (7:42) - ne morem vendar svoje boljše polovice iztiriti s poti!

In nehajte že zajebavat tega poba. Depresija ima čisto prav, ni Miha nič kriv, če ima pa na toliko prošenj iz FB za odgovorit ;-)

Tomo pravi ...

Po drugi strani sem dobil tole - pa tud ne bom povedal od koga
Najlažje se je spraviti na nekoga, ki se ne more branit:)
Največji hec je pa, da je en komentar pripisal edini osebi, ki je tam gor ni :)

Marko, zaj*l si z napovednikom, sedaj vsi vemo da bo vse skupaj en navaden zlonameren konstrukt

Marko pravi ...

Ne Tomo, zdaj bodo vsi napeto čakali, kako grozno smo si privoščili ta Groznega... ;-)

Depresija pravi ...

Touche' :))

Tomo pravi ...

eh, sej vem da bom naj*l, vas je več, pa še ona hitro stran menja .. sam klinc. Pripravljen sem :)

Maja pravi ...

Bastards! Bloody bastards!

...odlično kako se vse odvija v mojo korist. Poleg Mihata si bom zdej na svojo stran pridobila še Tomota. In on ma tisto rumeno beležko po kateri že meeeesece hrepenim. Upam, da Marko ne naklada in da ima Depresija dober spomin. Potem bo Tomo ranljiv in ... hehehe ...hehehe... ampak moram biti previdna, da se ne izdam...izjemno previdna...

Tomo, drž se! In karkoli že bo, jaz bom vedno na tvoji strani! VEDNO! Ne pozabi tega!

Depresija pravi ...

Nisem vedel da obstajajo tako 'diabolične' čebele .. đizs.
In kako zna dobro vsakogar pretentat ... neverjetno ..
Veter, v katero smer boš sedaj zapihal?

Maja pravi ...

No Marko, kje je zdej infamous Dear Tomo muvi?

Marko pravi ...

Mister D dela še na filmu s Kobesnocka. Kje je potem šele Čaven!

Potrpljenje je baje božja mast, tisti ki se z njo maže pa je...

Depresija pravi ...

Kobenevemkaj je narejen :-)
Eh... zaostankov je tolko da..

Na srečo se marsikatero avanturco 'preskoči' zaradi neuporabnih kadrov. No, tudi nekaj materiala se s časom po kompih malo porazgubi :-)))