Preklestvo mobilnikov II.

Bil sem ravno na sestanku, ki se je bližal koncu, ko je zazvonil telefon. Praviloma se med sestanki sploh ne oglašam na mobija, vendar, ker se je izpisalo na mobiju "tamal" sem dvignil. Ker on me kliče samo kadar gre za hudo, hudo resne, skoraj življensko nevarne zadeve ( kot npr. a poznaš koga, ki bi znal vlomiti v terenca .. in podobna resna vprašanja ... ).

Ej, si mogoče blizu računalnika ?
Ne, še nisem. Bom pa čez pet minut ...

Mrzlo je, a greš lahko prej.
Seveda. Samo minutka ...
In grem do compa pripravljen, da rešim tamalega iz hudih težav ..

Ok. Sem že. Govor....

Dej klikni na spletno kamero na Kredarici in povej kaj vidiš. - sedaj veste, kje se je pačil ko me je klical.

Sorry, vidim nič, slika je statična in nič ni gor. Pa slika je od 12:53:32.
O šment .. jaz pa tle premete delam in endoje in podobno .. vse zastonj.

No, ob 13:03:33 ugotovim, da se slikca spreminja na vsakih deset minut. Pa ga pokličem nazaj.
Sedaj vemo, da je ura za showtime 13:13:33 - matr kolk trojk.

Poziranje prvič.Pa se polovica ekipe slabo vidi ..



13:23:33, take two. Tokrat so vsi štirje gor. Takole.





Ob tem je zanimivo, da se je v javnosti pojavil sum, da gre za običajne štiri osumljence.Hehe.

10 komentarjev:

Depresija pravi ...

Ok, kaj ima to veze s 'prekletstvom'? :-)

Tomo pravi ...

Naslov mi je všeč. Ravno dovolj pompozen, da se ve da gre za pretiravanje :)

Pa če prevedeš v angleščino lahko ugotoviš na kako poceni način sem prišel do možnosti, da uporabim "The curse of .. "

Luka pravi ...

Čak no, tisti dialog je bil bolj filmski ;)

"A si kje blizu računalnika?"
"Hm, ene tri minute imam do njega, na drugem koncu stavbe..."
"Lahko imaš samo minuto?"
"Lahko."

Hvala za posredovanje. Je nekaj posebnega in težje ulovljivega, kot pritisk na škljoc fotoaparata.

Maja pravi ...

Jao Tomo, kok se moraš še naučit. Glede na uporabo izraza "posebno in težko ulovljivo" bi lahko za te dve fotki ogromno iztržil! Če bi bila jaz na tvojem mestu bi imela zdej novo televizijo. Plazmo! Jao, jao zakaj mene noben nikol ne pokliče, pa tok sem revna!!!

Tomo pravi ...

Čak mal. Napišeš ceno .. in potem pričakuješ, da te bo kdo poklical ?

Še smo ljudje, ki delamo pro bono

Maja pravi ...

Pro bono? Kakšna neumnost pa je to? Zdej vsaj veš kako naslednjič postopat....in ker moji nasveti niso zastonj, že pišem račun, tok da veš.

Tomo pravi ...

Mrs.Aroganca v elementu :)
Mogoče te bom kdaj pobaral za kakšne nasvet, sploh sedaj ko si spustila ceno ..

Sicer pa, zadnjič me je ob enem "izpadu", prijelo da na tabli odprem rubriko; "Povsod sem bil, povsod sem slikal - razen na Mohorju". Mogoče bo pa spontano nastala rubrika "zlouporaba spletnih kamer" :)

Marko pravi ...

Hmmm, kdo pa sicer so to običajni štirje osumljenci?

Luka pravi ...

Najbrž je napaka, v resnici jih je pet.

http://www.imdb.com/title/tt0114814/

Anonimni pravi ...

ah, slovenski prevodi filmskih naslovov, na to se pa res ni za zanašat