Tekaški dnevnik, 2011

Ni slabo, če imaš vsako leto kak projekt.

Moj letošnji bo (poleg ostalih) tudi tek.

Začel sem ta vikend, skupaj 70 m v dveh dneh.
Mogoče bom dolžino povečal na 100 m/vikend.

Praviloma objav ne spreminjam, tale bo izjema.
Bom poskusil vsaj nekaj časa z redno evidenco, pa tudi če evidence ne bo - tek bo.
Mogoče celo film na koncu leta nastane.
Razen, če se ne izkaže, da je to projekt z napako.







Še album za dnevnik.

Torej :
15.1.2011 : 40 m
16.1.2011 : 30 m.

23.1.2011 - 100 m se z lahkoto doseže :)

novi aparati imajo pa zanimivo funkcijo, lahko nastaviš tako čas samosprožilca .. pa tudi število posnetkov, ki naj jih naredi. Vendar aparat je manjši problem, pametna postavitev je večji izziv (ja ja, vem .. palica, stativ, gorila ..)

30.1.2011 - tud 200 m se z lahkoto doseže :)

Škoda, da sem prepozno začel - naslednji tek bo na cca 400 m, lahko bi januar lepo zaključil.



Update, 22.februar

.. pripravljena dva digitalca, lučka, oblečen v rdečo vetrovko (matr! sivi rokavi!); da bom (sploh) viden in akcija.
Kot tekaški dan, popoln uspeh. Verjetno sem dosegel rekord .. kakšnih 1000 m se je zagotovo nabralo.
Foto izkupiček pa .. no ja, ne najboljši. Tisti breg po katerem je vodila najkrajša (časovno) pot do odloženega kolesa se je izkazal v teh razmerah kot pravi Nordwand.

Kolk hiter mine 30 sekund. Pa za samo hip izgubljeno ravnotežje .. puf pa si ob pet sekund. Ni bilo šans da na pošten način (torej prez uporabe kamere) pridem do posnetka. Sicer sem vzel digitalca, enega z 28mm  in HD, drugega pa 35 mm pa z natlačenim CHDK za intervalno snemanje. Pa se je izkazal kot neuporaben.
Digitalec z 24 mm objektivom bi pomagal skrajšati razdaljo, vendar v načrtu je šele za 2012.
Če ne bo prej konc sveta.

Memo : za naslednjo seanso si bo dobro omisliti dve kolesarski lučki, utripalke.
Položene ob kolesu ali ob digitalcu pomagajo, da ne stečeš mimo :)

Tudi snemanje na drugi lokaciji je glede razdalje in razpoložljivih 30 sekund šlo na tesno.Ta čas je bil ravno dovolj, da zajaham kolo.
Na fotki se sicer slabo vidi da ga ne vozim :)




Mogoče je še dobro da danes ni poratalo. Tako se bo zabava nadaljevala :)
Še ostanek dnevnega izkupička.

21 komentarjev:

primor pravi ...

ha, ha dobra
sem najprej mislil da si zatipkal.
P

ZigaK pravi ...

Kaj pa crkovina?
ccc
:)

Tomo pravi ...

Mislim da očitek o crkovini ne drži; fotka vsebuje aktiven element, oziroma v drugih primerih "crkovina" označuje cilj teka :)

p.s. v objavo sem dodal še link do slikovnega gradiva.

ZigaK pravi ...

vlcsnap - mi da mislit da si goljufal :) in slike potegnil iz filma

Tomo pravi ...

Sano zate sem našopal še en album ..

Goljufija pa .. goljufija bi bila, če bi uporabljal teleportacijo :)

p.s.

Itak sem pa omenil, da bo tudi film.

Tomi pravi ...

Tomo, prosim, ne se slikat s čelado, ko tečeš!

Tomo pravi ...

Čaki mal ..čelada mora bit .. pri takšnem teku je še več možnosti, da pristaneš na betico, kot pa, ko si na kolesu :))))))))

Tomi pravi ...

Sedaj smo že 16.2.11, potemtakem bi moralo že pisat da tudi 800m ne predstavlja več težav :)

Tomo pravi ...

Zgoraj sem dodal skico, lahko vidiš zakaj imam težave že na polovični razdalji.

Seveda lahko pretečem 800 m brez da bi na koncu kripnil.

Težave je kje sem po 30 sekundah teka.

Veliki zeleni okvir je željeni posnetek. Mali zeleni okvir je kje bi bil postavljen digitalec.
Rumeni okvir je moja pozicija po 30 sekundah teka od digitalca.
V malem rdečem okvirju sta pa za lažjo oceno velikosti dva pohodnika ...

Tomo pravi ...

Polovična razdalja je seveda 200m .. da ne bi mislil da želim postaviti svetovni rekord na 400 m :)

Depresija pravi ...

Mislim da so sedaj idealni pogoji za tek na 400 ;-)

Tomo pravi ...

Res je, scena ima pravo barvo. Jutri grem v akcijo.

Tomi pravi ...

Čeprav je kolesar "črn" ni nujno da je glavni igralec. Dokler ne vidimo zlatega zoba ne vemo kdo je :)

Ampak zanimivo je to, da lahko iz 200-1000m rata cel roman.

No,..kakorkoli....uspešne treninge še naprej!

Tomo pravi ...

Eh, zanimiva je tudi razlika med sliko v glavi in tistim, kar se da dobiti.
Zdaj vem, da na "pošten" način ne morem posneti slike, ki je zgoraj skicirana.
Treba bo narediti panoramo - in sicer kombinacijo vertikalnih posnetkov, vsaj štirih, uporabiti intervalometer, zadržek vsaj 70 sekund in potem nekaj "strelov", vsaj 10, da se zadane. Tudi 5 m visok stativ ne bi bil odveč :)

Da so barve prave in da se vidi želeno in da sem ravno takrat tam .. tudi za to so majhne možnosti.
Kot rečeno, z vsem se malo pozabaval, nabral nekaj znanja, dve dobri sliki mi je uspelo spraviti skupaj in pa nekaj materiala za igranje z montažo posnetkov, ko bo čas. Pa videl sem v praksi kako izgleda, če probaš kopirati Depresijo, Pistona ali Miloša :)

Vendar kratkih fur in dolgih tekov je konec. Sledi kontra.

Blaž pravi ...

Treba bo narediti panoramo - in sicer kombinacijo vertikalnih posnetkov, vsaj štirih, uporabiti intervalometer, zadržek vsaj 70 sekund in potem nekaj "strelov", vsaj 10, da se zadane. Tudi 5 m visok stativ ne bi bil odveč :)

Pa videl sem v praksi kako izgleda, če probaš kopirati Depresijo, Pistona ali Miloša :)


Mislim da si šel še kak korak dlje...

Ne vem sicer za una dva čudaka, ki ju omenjaš, ampak jaz pri prvem odstavku ne pridem niti do tega, da bi ga res razumel.

Tomo pravi ...

Nič hudega, sej sem vajen podtikanj, da nečitljivo pišem :)
Sem dodal velike rdeče pravokotnike v skico.
V čem je problem .. time lapse/ v intervalih lahko snemam samo z digijem, ki ima 35 mm eq objektiva.
Torej bom moral narediti pokončne slike in jih skupaj povezati, da bom zajel breg tako, kot bi ga rad imel na sliki, da bodo vidni vsi zavoji.
Če se bom šlepal na time lapse, potem element teka sploh ne bo nujen.
Vendar, kje je potem izziv ??
Dilema.
Mogoče bom lahko uporabil tudi boljšo lokacijo.
"5 m stativ" ? Aparat ne sme biti prenizko, sicer postane kolesar neviden .

Slika, ki je na blogu kot zadnja je kljub svoji "ničposebnosti" zame pravi dosežek, ker je narejena z minimalno zlouporabo tehnike.
Od 30 sekund, ki sem jih imel na voljo da pridem do kolesa in poziram .. sem jih v povprečju 20 porabil do točke kjer preskakujem kanal. Seveda mi pa uporaba tehnike lahko omogoči slikanje s pozicije na kateri sem se slikal.

Da mi ne bo dolgčas pri vsem tem je pa še ena podrobnost : sam motiv je zanimiv samo ob določenih svetlobnih pogojih - ali pa ob ustreznem snegu.

Blaž pravi ...

Ni bil namen podtikat, ampak zgolj to, da sem se totalno izgubil v tehnikalijah...
verjetno zato, ker sam še nisem prišel do teh problemov...

5m stativ... Miloš ga vedno nosi s sabo ;-)

Tomi pravi ...

Hmm...off topic

Miloš je izbral zanimiv hobi. Praktično je primoran osvojiti vse vrhove. Ne da jih mi ne moremo vendar je dodatna motivacija :)

Tomo,...vabljen na en tek na slavnik!

Tomo pravi ...

To sploh ni offtopic. Ima projekt, ima cilj :)

Milošev Floriz, oziroma če naštejem tri, ki so na moji top listi reševanja problema "sam na turi" je eden tistih zaradi katerih sem začel razmišljati o tem kakšni gledalci smo.

Jabooz,Summertime"
Miloš,Floriz"
Depresija,Where is my mind

in recimo, tri leta pozneje,
Blaž, Silvo

Pozornemu gledalcu, bi se ob ogledu teh filmov morala poroditi določena vprašanja, tako glede snemanja kot obdelave, hej, celo vožnje. In vendar so prvi odzivi in vprašanja, ki priletijo "ker komad" ali "maš track". Včasih so se mi predvidljivi in pričakovani odzivi zdeli zabavni, potem pa vse manj - in občutek imam, da tudi avtorjem.

ZigaK pravi ...

Mene je presenetil Blažev Silvo. Ker sem najprej mislil da ga ni posnel sam. Sem ga hotel enkrat vprašat, pa ga bom kar tukaj: Kateri editing software uporabljaš?

Blaž pravi ...

Vegas.