The Transporter. Not.

Tokrat nisem bil "The Transporter". Malo topleje je in Žiga se je odločil, da se ne bo več fural v avtu brez klime.
Tega sicer ne bo priznal, vendar jaz vem kako je s tem.
Avto sem odložil v Litiji in se s kolesom odpravil proti Domžalam. 32 km za ogrevanje.
Vmes sem se ustavil na mojem priljubljenem prostoru za meditacijo .. pa ni bilo nič od tega.
Sava je preveč narasla. Bo pa plac opran za naslednji obisk.

V skladu z 46.členom (za tiste, ki ne veste : to je izgovor zakaj stvari ne gredo tako kot bi morale) moram napisati, da sem pred to turo, ali pa po zadnji "ravnini" spal 24 ur. Približno. V celem tednu. Vendar, kmalu bo boljše.

Ogrevanje pred tekmo

Luštna proga, naredila sva še krogec po trasi "stare" tekmovalne proge. Ni manjkalo blata.
Malo sem tudi snemal. Mogoče se bo kdaj kje kaj videlo.
Kalči ni hotel vzet zračnice.
Celo idejo mi je dal, da ga brez slabe vesti oraubam še za dvajset zračnic, pa kaj bi z njimi ...

The Race

Je bilo kar zanimivo. Pa blatno. Malo sem tudi snemal. Mogoče se bo kje videlo.
Aja, pa Žiga ni imel defektov. Je pa dan pred tem doktoriral iz tubelessa.
Pasta po dirki ni bila slaba. Aja, pa Žiga je dobro vozil.
Pa dobil sem zdravniško potrdilo, da nisem fatso.

Razpeljava

Kot že rečeno tokrat ni bilo pravega načrta. Saj se je Žiga potrudil in naredil eno traso - le da nobeden od naju dveh ni vedel zakaj bi že morala tja ? (mojo v nulo naštimano je pa brezobzirno zavrgel z "ni mi všeč").

Torej sva se držala malo načrta, malo pa improvizacije na licu mesta, pa ni bilo škode. Še več, pravo presenečenje, koliko finih potk je na razpolago. Končno sem bil tudi na enem "skrivnostnem" vrhu, celih 419m visokemu, tolikokrat videnem v enem filmu, pa nikoli nisem vedel kako se "kvalitetno" pride do njega. Da ne omenjam, da sem v poskusih, da ga dosežem večkrat omagal na 3/4 poti .. seveda sem pa začel popolnoma drugače kot tokrat :) Zadnji spust je bil pa prava nagrada. Pa še suh je bil.

The Padci

Tura, poleg tega, da je bila ena najbolj napornih, kar sem jih vozil je bila rekordna po številu mojih padcev. Štirikrat sem se razmazal. (op. Žiga je videl samo dva)

Prvi; neka neznana sila je prestavila kolo (in mene) iz pokončne lege v bočno.
Še najbolje bi to opisal, kot da me je Žiga pahnil. Pa me ni.
Sem pazil :)

Drugi: zapeljal sem na napačno stran mastne skale.
Brutalno hitro se je zgodilo. Tudi zato, ker sem vozil prehitro. Psihologija je kriva. Na hitrih odsekih se rad važim, kako hitro se zmorem peljat. Če se že na počasnih s težavami ..

Tretji: s preveliko hitrostjo sem pripeljal s suhega dela steze v blatnega.
Ali pa še boljše : brez vnaprejšnjega opozorila se je podlaga spremenila iz relativno suhe v blatnospolzko. Tu bi boljši strokovni komentar znal napisati Žiga.

Četrti : posledica moje arogance.
Od kje mi ideja, da lahko na hitrem in suhem spustu, držim krmilo z eno roko z drugo pa kamero s katero sem snemal tlačim v torbico ?????

Saj sem že grdo padal .. in vendar je ponavadi bila prva misel, "kje se bom zaustavil", "peesda, ko bo konec ne bom lepo izgledal" , tokrat pa : padec štev.2 je bil moj prvi (nasploh prvi) padec, ko sem pomislil : to je torej to, sedaj bo naredilo crack in konec bo.
Priletel sem najprej na betico, potem je ostanek mojega telesa priletel na betico .. no tilnik je zdržal - očitno. Potem sem se zložil na rit, počakal, da je minil enosekundni pretres možganov, se pobral in odpeljal naprej ... do Žige, ki je videl samo zadnjo fazo in se čudil kako mi uspeva vedno prileteti na rit (za razliko od nekaterih, ki jih ne bom imenoval in ki vedno pristanejo na nos. Čudni so zakoni gravitacije :)

Pa to ni bila najbolj nevarna situacija. Najhujše vedno pride na koncu. Žiga me je na domači "klopci" - ki je lokalna institucija, namenjena modrovanju kolesarjev po turi, častil z sladoledom in pivom. Sem že napisal, da se je vse dogajalo 9.maja ? Pivu, verjetno najboljšem pivu na svetu, je rok uporabe potekel 9.aprila. Leta 2009.
Pa sem ga vseeno spil.
Žiga takšne stvari špara za posebne obiskovalce, očitno.
Koliko sem pa poseben bi morda ugotovil, če ima še kaj arhivskih piv in jih špara za še bolj posebne goste. Kljub vsem padcem, danes ni nobenih posledic. Običajne odrgnine, le zaradi tistega plemenitega piva bo mogoče čez kakšno leto dr.Gregor ugibal : avtoimuna ? lupus ? Bee-Schrader ? itd .. saj poznate seznam .. zaenkrat lahko rečem, da je pivo bilo super, za dokončno oceno pa .. počakajmo.

4 komentarji:

Maja pravi ...

Dobro poznana sta mi prvi in drugi padec. Sila nerodna reč. Mastni kamen je lahko tudi mastno deblo. Občutek je podoben prečkanju tekočega traku. Če nisi dosti hiter...

Za razliko od tebe, ki padaš s kolesa ob veliki hitrosti, pa jaz ponavadi padam, ko kolo stoji na miru. Težko pa rečem ali je večkrat takrat, ko skušam z
že ustavljenega kolesa sestopit ali pa je več takih, ko se spravljam gor. Mislim, da sem tam tam. Sta pa obe varianti enako neprijetni. Predvsem pa sramotni (pa smo spet pri iskanju prevoda za the most embarassing...), še posebej, ker se ponavadi zgodita pred vsemi prisotnimi na turi.

ZigaK pravi ...

Tomo ne brat tistega v oklepaju:
Ja, recimo da se nočem vozit v avtu brez klime. (ne bom omenjal rally stila vožnje - kljub temu ne gre nikamor, neonk, ki se valjajo pod nogami, prostora za noge, ki ga ni - pa še kar ga je, moraš pazit na prekleto neonko, da je ne razbiješ, zakaj je že neonka tam? :)

ZigaK pravi ...

Pa pozabil si povedat, da sem bil na spustu tako hiter, da sem moral samega sebe hvalit, kakšen car sem, ker ti sploh nisi uspel videt mojih majstorij.
Čebela, ti imaš vsaj ščitnike.

Tomo pravi ...

Ad neonka : dost te mam. Ob prvi priložnosti jo izpulim. Po dilerjevih besedah je bil prejšnji lastnik nek upokojenec ki se je skoraj nič vozil, zato je zadaj 400W ozvočenje, pa lučke ki utripajo pa podobno .. ) sam pustmo to :)
Na spustih si bil tako hiter da si že po treh krogih mislil da je dovolj :)

Maja, mene padci ki jih drugi vidijo ne ganejo .. čeprav ni ravno za ego. Razkurijo me tisti padci ki jih vidim vnaprej, ko vem da napačno "vstopam" v situacijo in to po povsem lastni krivdi ..

Ali pa v popolnoma nasprotni situaciji, ko imam na zateženem delu premajhno hitrost in potem se predte postavi edini kamenček - pa se mu ne moreš izogniti, ker je na "liniji", hitrost je pa premajhna da bi te gravitacija čez spravila .. in vse to vidiš pravočasno .. pa se vseeno razmažeš :)