Razgled božanski, tura peklenska, noč svetla

Vendar je bilo med turo in razgledom 100 km razlike :)

Za določene dneve bi moral odpreti rubriko "roadtrip" - ker je ponavadi to namen uporabe izbranega dneva.
Ali pa zato, ker se ne morem odločiti kaj je primarni cilj za določen dan, roadtrip pa to je - vedno.

Za jutranje ogrevanje sem se pridružil Tomijevi klapi - njegova peklenska tura je res peklenska. Divji spusti, vzponi pa še bolj divji - ker je za vzpone izbrano tisto. kar bi bolj prijazen obikovalec trase izbral za spust. Ne uporabljam pas za merilec utripa, nisem mogel nastaviti ob katerih utripih naj zbežim stran zato sem si v alarm odtipkal točno opoldne. Potem sem v bolj lagodnem tempu in po bolj človeških poteh še malo krožil naokoli. Ob zaključku ture sem vrgel kovanec v zrak - da izbererem zaključek ob pizzi in pivu ali menu ala Raikonnen - doletel me je slednji, sladoled in coca cola. Pa je bilo premalo, zato sem zavil še na pivo. V na pol praznem lokalu, kjer je natakarica imela za seboj peklensko noč in je nadaljevala delo z samo eno uro spanja v 24 urah. Noč v ozračju polnem hlapov in dima je vplivala na njen glas, njen "čao" je zvenel kot tisti iz reklame za 090 linije. Meni jo je bilo luštno poslušati, njej verjetno malo manj govoriti.
Približno ob istem času ko sem jaz zaključil s popivanjem so tudi fantje zaključili turo.
Pri Tomiju sem spil še eno "mešano" pivo - organizem je bilo potrebno privaditi na preostanek sporeda za ta dan.

Naslednja destinacija. Kamnik pod Krimom. Še en dokaz, da ime ne pove vsega. Dostop je trajal toliko, kot da je Kamnik pod vrhom Krima. Pred hišo žurka in piknik, neki otroci so imeli rojstni dan, neki odrasli pa izgovor za roštilj in pivo.

Razgled pa božanski. Med prisotnimi na pikniku tudi sosed & bajker, Marjan. Dokler ni Aljoša postavil "tega bloka", ki mu zastira pogled je on užival v tem razgledu.
Aljošo verjetno zaradi tega peče vest, zato redno vabi Marjana na pivo z razgledom :)

Malo smo počvekali, pozneje, ko se je stemnilo, smo si ogledali kako izgleda tema pod Krimom. Mislim da bomo kmalu dobili dva nova navdušenca za nočne vožnje.

Ugotavljam naključno povezavo : kadarkoli grem na Obalo gre mojim prijateljem na tekmah dobro.
Ali pridejo na stopničke ali pa skoraj na stopničke.
Bom odprl sklad za financiranje mojih potepov.
Bodo imeli od tega več koristi kot pa od igranja taroka na "pripravah".

3 komentarji:

Anonimni pravi ...

Ja pa ne sam zarad pokvarjenega razgleda...tud ponk in šraufštok imam u keudru, pa nekaj orodja..
in znanja,kako se porihta kaka malenkost na bajku..tako da ..pivo trajno zagotovljeno..
in kadar jim ga zmanjka ,zna se.. ima ga na zalogi sosed s pokvarjenim razgledom..;)

Tomo pravi ...

Ja, tam pri vas je res vse. Sem dobil povabilo da še kdaj pridem. Vendar, sedaj, ko vem da je razpisana tiralica (+ zagrožena smrtna kazen) za tiste, ki Maruši po dnevni sobi tacajo z SPD-ji ne bom tvegal ...

Tomi pravi ...

Enomesečna zamuda: se pravi si že iz štarta načrtoval poldanski taktični umik :) Pa tempo je bil zelo umirjen kot se za tako turco spodobi. Vabljen spet!!!

Pa taboljše ni na koncu zamudil...