Trije dnevi brez mobija, trije dnevi tišine

Pozabil sem ga v službi.
Da bi prišel do njega bi pa moral odtipkati določene kode,ki so v mobi vpisane :)


Pa se niti nisem preveč sekiral. Bom imel vsaj tri dni mir ?
Ne, že čez 12 ur je bila kriza :)

Uvod v vikend brez prave ideje je šel nekako takole :

- Tomo, kam greš jutri ?

Pojma še nimam, je opcija, da vzamem sekiro in grem čistit tiste serpentine.
Druga je, da grem do Vesne na kofe. Po cesti, cca 50 km na vsako stran.
- dej, dej, ne ga sr*t, vzam gorca pa pejt z nami. Cca sedem ur, lahka turca.
V redu. Kje se dobimo ?
- najboljš pr men, 7.45 se gre.
Ok, čakajte me do 7.45 , če me ni, me ni - ne pozab brez mobija sem.
- V redu. Po turi gremo še neki pojest. Saj se ti ne bo mudilo nazaj ?
A dej no. Jeste po turi, sem mislil, da živite od zraka in vode :)
- Neki si zamešal. Od tega živijo Ke*ni :)

Nič nisem zamešal. Samo ... lahko bi tudi vas okužili :)

Jutro. Bil sem točen "v nulo", kot se reče. Zmečemo stvari v slavno Astro, pa zašibamo na jug. Tam je bil že četrti član ekipe. Malo dogovora, malo raporta od včerajšne izvidnice, kje so hlodi, kje so klopi, zakaj nihče ne premakne drevesa .. itd.

Samo 200m smo prevozili po asfaltu, ko je naredilo frrrrrrr -- in zadnja guma se je snela, zračnica pa privzela videz anakonde med kosilom. Nova! guma je bila na boku presekana.
Ne bom se obremenjeval s tem, kdo me ne mara in zakaj se je zgodilo, kar se je zgodilo.

Še sreča, da se je to zgodilo v mestu in ne kje višje, sredi ničesar. Vendar; potrebno je bilo nabaviti gumo sicer mi ne bi preostalo drugega kot čakati sedem ur, da se klapa vrne. Koliko pirov bi v tem času spil ? Na pol offtopic vprašanje : a na črpalkah sploh prodajajo žganje za tiste, ki bi se radi napili do amena ?

Najprej mi mr.D priskrbi dve telefonski številki, od lastnika lokalne trgovine.
Pa se na nobeno nihče ne javi. Opcija druga: policijska postaja, če imajo kak ukraden bajk na zalogi bi se mogoče našla kakšna guma. Ne, ni ga bilo.
Na hitro zaokrožim po praznem mestu. Vidim parkiranega gorca pred eno gostilno.
Ej, majster, bi mi prodal zadnjo gumo ? Ni bil zato, je pa tudi on imel par številk pri roki za poklicati.
Pa so lastniki številk bili malo na otvoritvi bajk parka, en je imel pa brata, ki se ga ne da zbuditi, eden pa v Ljubljani. Eden od trojice v gostilni se spomni, da je mulcu kupil neke gume. Pravi, počak kle, grem domov po njih. Ok, čakam. Ko se vrne še spijemo neki skupaj, mr.D pa tudi pride, da mi pove, da jim je nekdo, na mestu kjer so me čakali kar iz avta vrgel dve gumi. Mater, najprej nobene gume, sedaj pa štiri. No, ugotovimo da gre za isti par :)
V slavno beležko je sedaj vpisano, da sem povzročil 50 minut zamude - toliko časa je trajalo iskanje plašča.

Ok, potem je pa sledila tura. Če smo že dodelili določenim strminam klicaje (strmo!!), potrebno bi bilo tudi za neke ravnine poiskati določena dodatna ločila .
Ravnina "??"
Ravnina ":(".


Hmm. Tudi po ravnem se je treba matrat, še posebej če se utapljaš v šodru.
Ja, utapljanje, to je prava smer.
Živa ravnina. Najbližja aluzija na živi pesek.
Ali pa kot Španci. Oni uporabljajo klicaj spredaj in zadaj. !Ravnina!
Večji del ture smo prevozili skupaj. Le na mestu, kjer se zadeva bistveno spremeni in postane vozna samo za tiste, ki znajo nekaj več in imajo na kolesih prave gume smo se ločili. Med dogovorom vidimo, da se po ta lahki poti z vrha spušča en kolesar.
Še preden smo ga dobro videli je mr.D namignil - če imaš srečo je zihr! huda blondinka :)
Pa ni bila, kar konkreten možakar, domačin iz Lokavca, na skoraj 20 kg težkem trdaku.


Še nekaj sličic je tle

8 komentarjev:

Teufel pravi ...

!7ur!
Kakšno kombinacijo ste pa ubrali?


Glede gume je itak jasno, kdo je spet zabadal želo v lutko ;)

Maja pravi ...

Tut če bi hotla, ne bi znala narest tega, kar se je zgodil tej ubogi gumi. V teh "stvareh" je Tomo brez konkurence.

Teufel pravi ...

Celo dramo zna nardit ja. Po 200m vožnje mu je ratalo aktivirat pol Wajdušne.

Je ratal čist ta pravi pussy. V preteklosti bi z Macgyver tejpom zalepil gumo in odbicikliral naprej.
To dela družba ja. Še malo pa zganjal turizem v polni viteški opremi.

Baje zaradi povečanega zganjanja turizma pod Modrasocem Župan že razmišlja o uvedbi avtomatov z nujno opremo za kolesarje :))

ZigaK pravi ...

@guljenje asfalta: a to je klasična finta?
@deblo: sem bil bolan
@McaGyver: vezica

pa še neki na na email

Tomo pravi ...

Ne, ne sumim njo - je pa zamimivo, da ste prav vsi Majo omenjali v kombinaciji z telekinezo in vudujem.

"guljenje asfalta" hja, kaže da postaja uspešna finta. Ni se še zgodilo, da bi omenil asfalt in ne bi prišlo do hudih reakcij :)

Tomo pravi ...

Od enega inisderja sem dobil bolj logično razlago za omenjeni "incident". V skladiščih, kjer fantje razkladajo veliko gum - le te pa so z selotejpom povezane, jih fantje ločujejo z olfa nožem. Dovolj je malo mimo in potem se zgodi, kar se zgodi. Edina razlika je, da je ta insider še pravočasno opazil, kaj se je zgodilo.

Janez pravi ...

Čudno da reza nisi opazil ob montaži gume.

Tomo pravi ...

Če bi videl kako je zadeva izgledala bi ti bilo jasno. Škoda da ni nobene fotke. Smo bili vsi tok presenečeni,da smo pozabili slikat, potem ko smo videli razlog. Je bila anakonda bolj atraktivna :)