Pralnica na koncu vesolja

Sej veste kako gre ona reklama. Kolo 2000€. Čelada 100€. 10 minut po carski singlici, neprecenljivo.

Danes sem šel na turo in čistilno akcijo.
Odsek, dolg cca 1500m, 250 višincev razlike, vzorčen primer singlice, sem med rinjenjem kolesa navzgor očistil. Ker sem že bil tam. Pravi cilj so mi bile ene druge ovire.

In medtem, ko sem žagal sem se spraševal in kombiniral v glavi kako ta odsek vključiti v lepo turo, pa nikakor nisem našel dobre kombinacije.
Ker "dobra kombinacija" je za moj okus neko pravo razmerje med asfaltom, makadamom in vsem ostalim.
Koliko prevoženega asfalta se splača "požreti" zaradi spusta po tej potki ?
Ja, spusta, ker mi, ta normalni, ne bi rinili tu gor - čeprav je na vrhu priključek na nadcarsko prečko.
Ki poteka še lepše od kraljevske. Torej je carska , brezpogojno.

Vse dileme mi je tazgornji razčistil, v trenutku, ko sem prišel do križišča, kjer se začna ta prava pot, se je ulilo. Tak mali vesoljni potop, saj ste ga verjetno tudi ostali kje doživeli.
Ni mi preostalo drugega, po sveže očiščeni potki sem se spustil nazaj v dolino. Vendar, vožnja ki je bila prej v stilu vozi-razjaši-koločezdeblo-vozi-razjaši in tako miljonkrat, se je spremenila v čisti užitek.
Tudi če bi to čiščenje opravil samo zase, za to edino vožnjo navzdol .. vredno je bilo. Pa čeprav samo 10 minut.

Vendar, ker vsakega od nas doleti virus makijavelizma sem dobil še eno idejo.
Pomagala mi je prijateljica, ki je eni pošiljki priložila kupon za pivo.
Tudi brihtna. Ona časti, pivo je pa iz bratovega kevdra.



Seveda imam dva frenda, ki sta po naključju ravno pravi čas odrezana od neta oz. kolesa.
Ko prideta "nazaj" - in ta dva, pa še kakšen konj bi se našel, sta taprava za vožnjo navzgor po tej potki.
Povsem po naključju se čas vrnitve ujema z njegovim rojstnim dnevom.
Torej mu bom poslal po mailu linkec do albuma tegale :) skupaj z voščilnico.


In bom ubil dve muhi na en mah.

2 komentarja:

Anonimni pravi ...

Tzuli pravi:

Glede na EXIF si aparat prodal? :)

Tomo pravi ...

Ah. Končno eden, ki zna EXIF pogledat :)

Ena zloba mi očita nizko storilnost, ker sem po pomoti napisal, da sem en kos žagal deset minut ..

Aparata nisem prodal, samo namenjen je bolj finim zadevam in drvarska opravila ne štejem v to.