Ne bom se vozil čez pol Slovenije

... da bi se po ravnem vozil.
Rahlo zbadljivo je tako eden od prijateljev enkrat komentiral moj izbor trase za eno turo.
Hudič je seveda v podrobnostih in podrobnosti na mojo srečo takrat ni manjkalo.
Tale v profilu je seveda nekaj povsem drugega.



Niti na misel mi ne pride da bi kogarkoli povabil na ta spust.
Oziroma mi še ni prišlo.

Kako poteka spust : najprej se rine kolo v hudo strmino cca 50vm navzgor, 150 m razdalje (ne, ni ga smrtnika, ki bi to zvozil), potem je raven greben, ki ga na nekaterih mestih presekajo stopi ali korenine.
V takšni sekvenci, da če zvoziš eno si v težavah pri drugi.
Potem spet sledi rinjenje po koščkih navzgor, pa rahlo navzdol.
In je za nami prvi kilometer. Sedaj sledi strmina.
Na celotnem odseku dolgem 2000m sem naštel cca 15 točk kjer "obstanem".
Seveda ne na istih vedno, včasih zvozim ene, včasih druge, ponavadi sem pa že na 600 m nm totalno zmatran. Pa zavore tudi.
Pa se vseeno matram - po optimistični varianti bom pred smrtjo več kot polovico nekega dne zvozil.
Ko pridem do gozdne ceste ne nadaljujem več po tej trasi - zapeljem se po finem travnatem kolovozu, da si vsaj malo poplačam garanje od prej (kateremu bi se lahko izognil).

Torej imam na treh kilometrih koščke po 200m, ki so vozni. Prav nadležno za nekoga, ki si želi lep tekoč spust. Pa optimalno za nekoga, ki se rad snema na kočljivih detajlih :)

Ena od stvari, ki jih imam na dolgu je, da eno tolpo peljem na turo. Ta "dolg" mi je podtaknil prijatelj, ko že ni več vedel kam voditi to tolpo ki bi se samo v prepade metala .. in jaz se takrat sploh nisem spomnil na to turo !!!

V sebi imam vgrajeno, da ne vlačim ljudi tja, kjer sam trpim - pa je to morda preveč egoistično.
Iskati smiselno razmerje med uživanjem in garanjem je mogoče nepotrebno.
Sam sem se v to prepričal, ko sem uro dolgo rinjenje in žaganje spremenil v samo deset minut spusta.

Videl pa sem tudi kako se pomikajo meje pri vožnji navzdol in pri vožnji navzgor.
Torej lahko v kratkem pričakujete povabilo. Snemal bom pa jaz :)

9 komentarjev:

Luka pravi ...

Ergo, na eno podobno turo si se menda povabil sam in jo solo tudi opravil, kmalu naj pricakujemo raport :) Bo kaj iz te moke?

Tomo pravi ...

Točno to sem pomislil. Moral bi se že prej vprašati, od kje se je pojavil iznenada takšen napad "dobrote". Ne bo posebnega raporta - tud slik ne bo, slikal sem samo eno oddaljeno cerkev na vrhu hriba in nekaj krav. Tud bika bi lahko.

Če ne bo raporta je pa nauk : če vam kdo iznenada pošlje track "zakon ture", dobro preverite ali nimate kakšne nerešene zadeve.

Kot npr objava nad to ali katera spodnja :)

Ubit si me hotel!

Tomi pravi ...

Predvsem mi je všeč komentar tvojega prijatelja :)

Tomo pravi ...

Sem še enkrat pogledal vir, vidim da sem te malo narobe citiral.
Sicer ne trpim za nostalgijo - sam je luštn pogledat za nazaj malo starih debat.

Tule je stara debata:)

Vsaj dva od mojih bralcev bo presenetilo ime avtorja zadnjega prispevka.
Bogve kaj se je naučil :)


Sedaj, sto let pozneje, priznam, imel sem tremo - glede na mojo "popularnost" (že takrat sem bil) sem pričakoval udeležbo 5-6 ljudi pa tudi njihov odziv me je skrbel. Zato še vedno kapo dol vsakemu, ki zbere dovolj korajže da organizira turo za druge.

Unknown pravi ...

Tomo, ni te hotel ubit, če govoriš o tej, ki si jo vozil v nedeljo.
Tam kjer si imel spust na LK, je potekala skupna aprila 2003, je pa res, da je v zadnjih treh mesecih potka propadla (erozija).

Za ubijanje bi moral iti drugje dol.

P

Tomo pravi ...

Ne zagovarjaj ga! Grde namene je imel. Zihr!

Maja pravi ...

Seveda, da jih je imel.

Citiram:
Že par let nazaj sem dal dal v obtok okrožnico, da naj mu da vsak, ki ga vidi eno okol kepe. Pa mu niso. Zdej pa imamo kar imamo.

Zadaj je maščevanje, to ve pač vsak zelenec.

Tomo pravi ...

Primož - veš da je rahlo pretiravanje stalnica na tem blogu.

Kar sem pa resno mislil, je pa tisti "kapo dol" traserjem in organizatorjem tur - in tu sem mislil tudi tebe. Postaviti lasten okus na javno presojo je zame vedno zahtevna reč in ti so je že desetkrat ali več ..

p.s.

Sedaj veš da zaradi Tomija ne organiziram skupnih tur.

Unknown pravi ...

Pri trasiranju je najvažnejše, da ni tehnično pretežko za večino udeležencev.
Naj naj najlepše itak ne razkriješ, iz gornjega razloga ali zaradi tega da kasneje ne zvozijo preveč.
P