Še ena čistilna ...

Tokrat še sekira, ne samo žaga.

Zbežal prej iz službe ..
//njen komentar : ogad ura še tri ni!
direktorski snob...verjetn se še štempljaš ne več!
//

Draga prijateljica, še enkrat, ni vsak, ki ima zveze z tajnico in asistenta, direktor.

Torej, duhec, sekira in žaga. Pričakoval sem dolg dan - še kitajka v nahrbtnik.
Peljal sem do Prusnika in tam po pešpoti navzgor. In .. rinil sem praktično celotno pot navzgor. In ves čas sem se spraševal zakaj hudirja ima potka Nad Slapom višji rating od tega .. namreč vse do izhoda na travnik se zahtevni detajli vrstijo, strmina je konkretna in tista nad slapom ima za kolesarje pravega kalibra samo dva težja mesta.
Hm. Zame 4 .. lahko uporabim kdaj za izračun kalibra gorskega kolesarja :)
To pot bi več kot polovico prehodil tudi navzdol.

Torej odvozil sem potko nad slapom navzdol, relativno elegantno - če se lahko pohvalim.
In TaTežkoMesto, seveda ga nisem. Mogoče bi ga kdaj poskusil ? Le nekoga bi potreboval, da me popazi če bi šlo kaj narobe. In me je prešinilo zakaj je Lukec tako dober kolesar. Mauro : 50 kil, punce po skoraj 50 kil, Miha ajd, dejmo mu 70 in pa baron zelenogrb .. 69.

To so dovoljene teže za varovanje. Lukec je malo težji, zato je prisiljen da se rešuje z znanjem. Tudi Jabooz je s prikritim razlog Twiggy.
Mojih skoraj 89,99 ne bi nihče zadržal. Tako je to .. na vsaki vožnji nas obide kakšno veliko spoznanje, na vsaki nočni doživimo .. logično, razsvetljenje.

Na potki sem odstranil dva konkretna kosa hlodovine, sama potka je pa čista, brez tistega zoprnega listja samo na koncu tik pri stopničkah je kot posledica snegoloma nekaj zelo konkretnih dreves. Stopnja žaganja : 1/1000. En človek bi porabil 1000 dni :)

Ko sem zaključil z spustom se je tudi stemnilo. Vrnil sem se "čez hrib", čez Retje in namerno preveril še kako se kitajka obnese na nizkem režimu.
Odlično.

1 komentar:

Maja pravi ...

Tomo: hola
do kdaj trpiš ?
me: do 16. 00 po moje
Tomo: ah
jaz 15.15 grem ... v lajf
me: itak...direktor
Tomo: nehaj
me: truth hurts?
Tomo: eh
sej ni sramota bit direktor
me: no odvisn kok kradeš
Tomo: ogad