Sebičnost ?

Rad bi na blog samo humoreske dajal .. pa ne gre.

Sobotni pogovor ..

jaz : drug teden začnem xxxxx čistit
prjatu: a je na xxxxxx še vedno 'kritično'?
jaz: par dreves se vidi mal me je lenoba dajala zadnje ture sem samo po vzhodni strani vozil
prjatu: ej, sem glih v torek malo sam pri sebi 'popizdil' sva šla s xxxxxxxx na xxxxxxxx prej so najmanj 3 grupe tablašev odpeljali en spust pazi! niti ene!! veje niso umaknili!
jaz: zašpecaj jih, bando
prjatu: ma, kurc jih gleda s xxxxxxxxx sva imela vse skupaj 15 min dela namesto 20 sestopov se zdaj vozi gladko
jaz: @##@
prjatu: pa sej to mi ni jasno. itak so se morali ustavit. a ni logično da sproti umakneš deblo
.. če ne drugega za tistega ki vozi za tabo v skupini


Pa je tako enostavno a ne ? in vendar še za prijatelje / kolege niso pripravljeni to storiti.
Tole je mojih nedeljskih deset minut dela .. singla je sedaj nekaj povsem drugega.







Saj priznam, ko sem jo čistil sem jo z namenom da moji prijatelji uživaju tu .. in vendar sem bil psihično pripravljen tudi na to da jo bo prvi prevozil nekdo, ki je na vrhu top lestvice mojih "oboževalcev".

Vem da si s tem ne bom pridobil vozovnico za raj, sam mogoče bo kdo v peklu malo bolj odprl ventil.
Da bom manj trpel :)

8 komentarjev:

ZigaK pravi ...

zajeb...
bi mogu pustit da lahko preskoč tvoja oboževalka
p.s.: tole bi lahka zvleku stran, sej si dec

ZigaK pravi ...

On a serious note: tukaj je potreben mentalni preskok, trenutno redkokateremu pade na pamet, da bi kakšno vejo odrezal, ker enostavno nihče ni opremljen s temi miselnimi mehanizmi.
Tudi jaz imam podoben mentalni zadržek, se silim z dvignjenim zicom, namesto da bi se ustavil in si vzel 10 sekund časa za spuščanje. Ampak mi jih je škoda.

Tomo pravi ...

Jaz ne glumim hrusta v lycri ..

Sicer je bilo deblo prepojeno z vodo in težko k svina. Poleg tega je treba stvar elegantno odstranit in ne kr vlačit - in pri tem destrojat floro ..

p.s.

Nimam oboževalk. Oz moje oboževalke ne kolesarijo.

Maja pravi ...

A koga zanima moje mnenje?

Tomo pravi ...

Če rečem ne, a boš tiho ?

Kar streljaj ..

Maja pravi ...

Ah, zdej ko je bloga konec, a je sploh važno?

Tomo pravi ...

Seveda je. Vedno je.
Čeprav .. tudi odsotnost sporočila je sporočilo.

Anonimni pravi ...

Zakaj pa ne:)