Oziroma Battle against mud, remake. Tokrat uspešen. Blata nič.
Včeraj sem opravil dolgo asfaltno turo. Če se 130 km sme šteti kot dolgo.
Na polovici pivo, čvek in potem nazaj.
Po podobni trasi sem šel pred časom, ko je bilo vreme manj prijazno (eh, "manj prijazno" je evfemizem za zelo zateženo) in sem samo za eno stran porabil skoraj šest ur. Včeraj je bil neto čas za celotno pot kakšna minuta manj kot šest ur.
Malo je pomagala odsotnost snega, pa superozke gume (1.50), ki sem jih nabil na 4.5 atmosfere in je res letelo ko svina. Čeprav sem potreboval nekaj časa, da sem se znebil strahu, da bo vse skupaj eksplodiralo pa parih metrih.
Občutek, ko se voziš 40 km/h po ne povsem ravni cesti je podoben vožnji z gorcem - kadar imaš prazno zračnico :)
Je pa hitra vožnja, s stalnim vetrom v ksiht prava osvežitev.
Še posebej ponoči.
Zanimivo je tudi, da podobno, kot med raziskovanjem z gorcem vedno najdeš kakšen nov kos poti, tudi na cestarjenju se zgodi podobno.
Vmes med cestama, eni po kateri se že celo večnost vozim z avtomobilom, kadar grem z gorcem pa po eni drugi, sem našel še eno, zame popolnoma novo.
Še manj pomembno odkritje : na MOL črpalki imajo večjo izbiro sendvičev kot pa na Petrolovih.
p.s.
Sicer se je nabralo za 1200 višincev, mislim pa da pri takšni razdalji ne kvari "ravnine".
Ravnina II.
Naročite se na:
Objavi komentarje (Atom)
9 komentarjev:
Katere gume uporabljaš za take hece?
p.s. Res mi ne bi blo treba zbrisat prejšnjega komentarja :)
Odgovor bo neuporaben : Nokian City Runner.
Mislim, da te gume že dolgo ni več. Gladka, odporna na obrabo, solidna na mokrem, odporna na defekte. Je pa 1.50 še najbolj ozko, kar se mi zdi primerno zame. Udobja pač ni. Tudi zgornje vzemi z rezervo : na leto opravim takšnih asfaltnih premalo, da bi jo pošteno obrabil.
pa te gume butneš kar na fullyja?
Seveda ne :)
Imam nekaj kriterijev, kje je spodobno vozit fulija - in po cesti tega ne bi počel. Zdi se mi neestetsko. Zato imam več koles. Tole je bilo opravljeno z enim od bivših gorcev s katerega sem vrgol vzmeteno vilo, ga s tem oljašal za pol kile, nataknil rogove da je pozicija bolj udobna in to je to. Čeprav za rogove niti nisem povsem prepričan da so nujni - v pretekleih letih sem na eni hecni MTB dirki (300 km za tiste, ki pridejo do cilja) vozil od 180-220 na hardtailu (Kona blast), brez rogov pa je tudi šlo.
Sicer pa tudi za fulija ni problem : Igor iz Loke se je npr. vsak dan vozil v službo (v Lj.) s fulijem (GF 4+) na katerem je imel 1.0 gume in 200mm rotorje .. hudo zanimivo za pogledat.
Tudi na maratonu Franja sem videval takšne kombinacije in so se obnesle.
Navsezadnje je fully z zaklenjenimi vilicami in fedri samo malo težji trdak in ni posebnega razloga da ne bi šlo. Še ena tehnikalija : kljub temu da imam na tem trdaku 21mm široke obroče ni zaradi 1.50 gum in standardne MTB zračnice nobenih težav.
mah ja, jebeš estetiko. pa tudi bicikl je bicikl, tisti ki naredi 130km s specialko je pač samo malo večji pussy kot tisti, ki to naredi z mtb-jem:) Jaz redno rijem po asvaltu z am fullyjem s širokimi gumami, ker je ženski všeč asvalt in ravnina in se spodobi, da se prilagodim. Ko sem lani pririnil na krvavec z mojo kravo so stricom na specialkah v smrtni tišini kar oči ven padale. Mogoče bi bilo dobro razmisliti o eni prastari specialki za par evrov. Rog maraton bi bil idealen:)
Pismo jst se tud nonstop vozim z neprimernimi kolesi za dano situacijo, pa ni še nobenmu uč vn padu.
Nimam te sreče. To more bit tak egobuster za psiho kot cera za rdeče krvničke.
On another note: Že dolgo nazaj se sprehajam s faksa nazaj v rožno in zagledam tipa in njegovo spremljevalko. Je mela vsaj 10-15 kil preveč. Na neprimernih mestih. In miniča. Nisem mogu verjet.
In bulim jaz v to neverjetnost, ko me tip opazi in mi ponosno zabrusi. Kaj je, da ti nau uč vn padu.
Ok, Žiga .. pr teb jim že zicštanga tolk v učk padla da so ostali brez besed glede primernosti ostalega.
Jaz bi se lahko zgovarjal na pragmatizem - če že imam okvir zakaj bi se matral z menjavami gum - sploh če ne vem kdaj me bo kaj pičilo. In ker vedno nisem pripravljen prodati kolo "za par evrov" jih pač uporabljam. Sicer pa "suplesse" ..
Tomo, lahko bi obudil kakšno oldtime prvino, npr. ciklokros, t.j. offroad s "specialko".
Ne, s tem bi zgrešil bistvo moje "ravnine" .. torej brez blata, brez napora, brez nagravžnih klancev .. pač udobna razpeljava, prezračitev in veter v laseh .. ok v obrazu.
Da enostavno uživaš, da so gibi podrejeni samo zato, da se bolj udobno počutiš na kolesu, da izničiš kakršenkoli napor, ki bi te oviral, da uživaš v razgledu, da ni distrakcije okolice, ko ali če razmišljaš .. pač "zen". Ko si z vsakim obratom pedal, še tako lenim, blizu ugotovitvi "z vsakim obratom sem vse bližje cilju" :)
Klanec je pa "dovoljen" samo, če pozneje sledi nirvana rezanja zraka sto na uro :)
Bojim se da je to možno samo na navgravžnem asfaltu :)
Ciklokros je čista kontra vsemu temu.
p.s.
Nekdo bi te zaradi tako nemarne in neprimerne uporabe besede "ciklokros" lahko še zatolkel ..
Objavite komentar