The Transporter

Je nekaj podobnosti, le da pravi Transporter prevaža bejbe. Pa bolš avto ma tud.

Ker je Žiga nekaj malega izpustil moram dopolniti :

The Priprava


Vir za izbiro ture je bil tale stavek :

spust je nor, nekaj kilometrov dolga enoslednica z malo kamenja, skoraj brez resnih ovinkov in z ravno pravim naklonom za resno uživancijo.

Vendar mi je Žiga poslal nek track na katerem definitivno ni bilo nič temu podobnega.

Povprašam mr.D-ja - če kaj ve. Njegov prvi komentar : ne mi rečt da se znajdeš kaj iz tega.
Seveda se nisem. Sicer te ne bi spraševal.

Dobim eno skico in kontakt. The Kontakt je bil pa en tip, ki sem se mu na tabli zasral. En sam komentar o turi, ki sem jo prevozil po njegovem opisu je bil dovolj, da je utihnil za skoraj 100 dni. Verjetno bo trdil da so razlogi čist drugi, sam jaz vem kako je. tale!
Sam kaj čmo .. ga pobaram in surprise, surprise ; prileti skica in predlog.
In za spust je bila predlagana ena potka, ki je seveda D.ja zanimala kako je vozna navzgor.
Pa če med spustom pogledava kako bi šlo gor. Japajade, kdo bo pa o tem razmišljal med podiranjem hitrostnih rekordov. Sam klinc, če te frend pobara za uslugo .. in je bil Samotov spust izbran za navzgor, Deklevčev pa za dol. Ostal je še problem spodobne vrnitve na izhodišče. In čudežno naključje : ravno v dneh načrtovanja ture je jezik stegnila ena oseba (ki je ne bom imenoval sploh) in izrekla nekaj magičnih besed ("domačinka", "sneta sekira"), zaradi katere sem jo potem kontaktiral. Ne smete pozabit, da so vse te ture pogojene z eno konstanto : trajanje največ 180 minut. Zato mora bit vse načrtovano s pravo natančnostjo. V nulo. Na decimalke. Ok, sam da veste : po novem sem jaz tud domačin, blizu Ljubljane.
Tolk je tista punca domačinka tam naokoli. Ji bo nekdo moral razložiti nekaj o severu, pa jugu. In sem jo prijazno skenslal, kljub temu da je izrazila pripravljenost biti na turi. Po moje je bila še vesela, še posebej, ker sem jo seznanil z dejstvom, da ne bo nobenega zapijanja, ne vmes - itak ni koč - pa tudi po koncu ture ne. Zakaj to poudarjam ? Ena od njenih priljubljenih aktivnosti je vožnja s kolesom v hosto, tam spleza na najvišje drevo, pije šnopc in se dere v polno luno.
Nekaj takšnega. V podobnem vrstnem redu. Vendar sem jo skenslal.

V vlogi "transporteja" sem bil brezhiben. Žigo sem pobral na minuto točno. To ni bil problem ker sem prišel malo prej, da sem si nabavil kavo in jo v miru popil. Vmes sem še odstranil staro vinjeto in zalimal novo. Ad vinjeta : takšne grozote sem bral o odstranjevanju, pa je zadoščalo par potez s strgalom za led, v prtljažniku sem pa našel en štumf še od prejšnje ture. Malo sem ga zalil s CoCa-Colo, parkrat potegnil in ni bilo niti sledu več od stare vinjete.

Samo vožnja, dostava na start : na minuto natančno. Brezhibno. Žiga zakaj tega nisi omenil sploh ?
Ona je prepričana, da se natančnost, točnost in jaz izključujemo.

The Predogled

Kaj naj rečem - krog sem prevozil v podobnem času kot nekateri tekmovalci masters kategorije. Proga zanimiva. Edino presenečenje je bil tahud klanec. Po slikah objavljenih malo pred tekmo je izgledalo kot melišče na Mojstrovki .. pa ni bilo tako. Pa še eno presenečeje je bil en mehkejši del .. tam se se potopil do akse v blato.
Na progi si privoščim vožnjo z šusom, Žiga pa previdno .. da ne faše kakšnega snejka tik pred tekmo. Mogoče bi ga pa moral, ker kdo pa še ima dva snejka na dan ?

The Race

Oborožen s ta veliko pumpo, mojim lastnim orodjem, mojo lastno zračnico zavzamem dobro pozicijo v feed zoni. In čakam Žigata. Kr neki časa. Vmes se tik pred mene v travo vrže en fantina z vzklikom "jaz se ne grem več" .. pa ni nič vidnega bilo narobe. Ima pa na tabli v podpisu "skrivam se" (vem pred kom) - in tudi tu se je skril ..... v senco.

After the Race

Prištulim se na pasulj. Tko bi vedno moralo bit. Mislim ne štuljenje, pasulj. Makarone ponavadi skuhajo bolj bedno. Zaokroživa še naokoli, da pofotkam enega redarja, pa njegovo ženo, pa hčerkico. Hecno je da sem tudi jaz zavil k temu redarju takoj ko sem ga videl : fajvtenke, giant, pa sombrio hlače .. od zadaj je izgledal kot Andrej ..

Ker sem dal edino rezervno zračnico Žigi, v priboru sem pa imel eno samo samcato fliko zaokrožim po coni, da najdem koga, ki bi mu lahko zarubil kakšno zračnico .. el prezidente je bil kot naročen za to .. vendar ena ni zadosti in nagovorim še Deklevca naj mi pomaga pri zbiralni akciji. Pa so težave. Polovica odgovorov je bila : zračnica ? neeeee sem na tubeless. Ostali so imeli pa lateks in 70g zračnic se ne posoja.

The Tura

Takoj ko sva zavila z makadama v šumo se je Žiga začel dret in nekaj vriskat. Ha ??
Ja medveda so tle opazil zadnje dni. In ker je moje kolo bilo "tiho", ne pa šklopocija kot je pričakoval ... je opozorilne zvoke sam spuščal. Pa ga prepričam da ni nobene potrebe.



Aja, moje kolo : če lahko Žiga fura trdaka ga lahko tudi jaz. Vzel sem Kono.
.
Z relativno novo verigo in novim menjalnikom.
Pa nekimi novimi švalbe gumami, ki sem jih dobil za 10€ kilogram. Kilo so tut težke. Obe. Posledično piše na njih švalbe z minijaturnimi črkami :)
So se obnesle. Dokler nisem prišel na asfalt. Tam so se pa zalepile na cesto.
Še nekaj odmika od običajnega vzorca sem si privoščil : gor sem dal flate.
Pa nobene okvare na turi nisem imel. Pa nobenega padca.

Aja, Žiga je imel še en defekt. Medtem ko je menjal zračnico sem jaz ta preluknjano že zaflikal - tako da tista njegova izjava ne drži

After the Tura : uspešno grebanje za pasulj, pa za zračnico mi je dalo krila. Tako da sem se spravil tiste, ki so pospravljali prireditveni prostor oropat še za preostalo organizatorsko pijačo.
Pa so razen vode vse spili. No tud voda je nekaj.

Rezime : turca je popolnoma uspela. Bruto čas : 182 minut. 1% odstopanja. Napredujemo.

Zahvale gredo tudi : Deklevcu, mr.D-ju, Samotu (ne "naperi", pivškemu).

Next episode : The Package, kmalu.

11 komentarjev:

ZigaK pravi ...

Super napisano. Vse kar sem jaz pozabil.

JanezP pravi ...

Žiga fasal tri snejke!? Je za tem kak globji pomen?

Glede na neoglašanje sklepam, da gre v primeru skenslane punce za....

Tomo pravi ...

Globlji pomen : nihče nima imunitete :)

Glede skenslane punce, gre za eno tako bolj sramežljivo punco iz notranjsko-kraške regije. Severa! .. precej oddaljeno od Pivke. Sedaj to ve .. prej pa ni. Glede sramežjivosti je očitno, sicer se ne bi izživljala po hosti ponoči, takrat, ko je nihče ne vidi :)

In še glede nje, ki se ne oglaša : dolg jezik jo je končno spravil tja kamor spada. Sedaj se bo kar nekaj časa vlačila po sodiščih, priprava na obrambo ji bo pa tud vzela nekaj časa ...

JanezP pravi ...

huh, če ne bi bil dodatno informiran glede slednjega odstavka. Neuki bralec si lahko predstavlja vse živo...kofbulmastifikofkof...
V resnici gre za nekaj čisto drugega, filantropskega, od česar bomo lahko gorski kolesarji precej odnesli.
Zanima me v kaj se bo prej vrgla; na legalizacijo marihuane ali legalizacijo gorskega kolesarjenja? :D

"it's a win-win situation"

Anonimni pravi ...

A bi že nehal s tem, kdo se ima za "domačinko"?!:) Lahko črno na belem dokažem, da se nikoli nisem imela za pivškega domorodca, kvečjemu za Notranjskega...to pa je širok pojem:). Pivčani se imajo pa itak za Primorce, večalmejn;).
Kar se pa sramežljivost tiče, bo pa kar držalo, edin kakšen dober šnopc lahko razbije oklepe moje pretirane zadržanosti, molčečnosti, stanja, ki skorajda že meni na avtizem:))). Pa božorno boserna!

Tomo pravi ...

se kar je napisano na tem blogu je popolnoma res. Pure Facti!

Kot domačinka si se sama deklarirala z naslednjo izjavo :
Pa tako sem si želela pridit, sploh ker me ti konci že nekaj cajta matrajo in ker živim dokaj blizu Pivke

p.s.

ad božorno boserna ; naj bo za "identifikacijo", ker pa imaš dvakrat manj let, pa dvakrat več rok, pa dvakrat več nog .. no ja, ni glih prikladno :)

Anonimni pravi ...

"Sem z Notranjske, ampak ne s tega konca, doma sem v Logatcu. Na sv. Trojici sem z bajkom sicer že bila (luštn spust), ampak samo enkrat, tako da tega terena žal ne poznam najbolje." In nadalje...:"Če bo pa kdaj prisotna želja po raziskovanju logaške okolice, sem pa pravi naslov, ker te konce pa precej dobro poznam."
Zanimivo, da v tej moji dokumentaciji kar mrgoli "dokazov" o tem, da sem "domačinka" iz bližine Postojne oz. Pivke:))).
Tisto z "božorno boserna" je pa moja vsakdanja fraza, vendar nima s pripadnostjo "Primorski" nobene veze, zanjo je kriv Kosmačev Tantadruj:). Pa če sem iskrena, sem jo na tem mestu prav iz inata uporabila, da še mau podražim;).

Anonimni pravi ...

Še to...si se pa hitro pozanimal za "Božornobosernota"! Najprej nisem dojela, kaj mi hočeš povedat s tistimi rokami in nogami, pol mi je pa kapnilo;). Ja, je že dalj časa, kar smo brali tole odlično povest, pozdrav se me drži pa že vsaj 15 let:).

Tomo pravi ...

Ne se preveč sekirat, punc ki jim kapne z zamudo sem vajen.

Vir za mojo trditev sem ti pa poslal na mail ..

Če je ta stvar opravljena: ostane samo še ena dilema : a naj Kalčiju vrnem zračnico ali naj mu rečem da naj piše v rubriko vzdrževanja dobrih odnosov z bazo ?

Anonimni pravi ...

Bolje, da kapne kasneje kot nikoli;). Sicer pa o tem govori že moja tantadrujevska "identifikacija":). Pax, bro:).

JanezP pravi ...

Tomo to je vse povezano. Če padeš v Pivki v reko Pivko boš prej ali slej plaval pod Logatcem proti Vrhniki.