Hey, you should see the other guy

Na blog spadajo samo zgodbe epske klase ali vsaj krvave.
Lukec pa itak rad vidi slike 2X objavljene.
Najprej on.


Torej zadnjič je on fasal vejo v učk. V ta desnga.
Včeraj sem jaz. Tud v ta desnega. Takole (dajem samo učk).



Sem se potem v avtomobilu pogledal v ogledalo in bil sam pri sebi zadovoljen, da sem jo bolje odnesel. Namreč nobene vidne udarnine ali odrgnine nisem fasal.

Pol sem pa hotel sliko učke poslat osebi, ki obožuje vse tisto kar ponavadi objavlja rumeni tisk, sej veš, trači, kri   .. in kaj vidim. Vse potrebne pogoje.

Ni ravno lepše - vendar jaz za razliko od Lukca lahko vsaj brez sončnih očal zunaj hodim :)
Kar je pa vredno debate je chain of events, ki vodi v takšne zadeve.
Namreč, oba sva fasala zaradi enakih razlogov ..

p.s.

Tako kot na tabli vsak, ki omeni Depresijo zvišuje vrednost svoje objave, bom verjetno do konca leta jaz nekajkrat tebe.

4 komentarji:

Luka pravi ...

Če narediva še sklep, moje je bilo z bepantenom ekspres sanirano v dnevu ali dveh. Za krvavo oko pa težko ocenim?

Glede kredibilnosti: ni problema. Iz firbca me zanima multiplikator, če kdo od naju z Depro omeni drugega? :)

Tomo pravi ...

Tudi jaz težko ocenim. Ni še sanirano, pa ne smem ilustrirati.

Glede kredibilnosti si mi pa dal sedaj kar nekaj idej :)

Tomo pravi ...

Samo vmesno poročilo : sedem dni je dovolj da dobijo oči svojo barvo nazaj :)

Kar pa še vedno čaka da pride na vrsto je chain of events .. razen če to ne bi bilo vredno objave z naslovom npr. "nobody is perfect".

Luka pravi ...

Upam, da si teden rdečih noskov, pardon oči, izkoristil recimo za brezskrbno nacejanje s pivom. Saj se itak ni moglo vizualno poznati :)