Svetlana, upam da ti je uspelo (PB 2004)

Ne vem zakaj nekateri mislijo, da se jaz na turah “obremenjujem” z opazovanjem okolice, “analizo” situacije in bogsigavedi s čem še.


Tale reč – za katero sem uporabil 5 minut za pisanje mi je bila popolnoma jasna v 15 sekundah.

Predbožična tura, december 2004.

Na spustu je en imel defekt. In sem zavil malo stran s poti, da pofotkam sceno. Pozornost mi je pritegnil ženski, skoraj nov škorenj, eleganten, z visoko peto. Precej čudna stvar na takšnem mestu.
Pogledam naokoli – par metrov naprej še eden. Grem v tisti smeri – psihično pripravljen, da najdem tudi žensko truplo – in vidim malo večjo torbo, njeno vsebino pa razstreseno po tleh.
Po ogledu predmetov mi je bila zgodba hitro jasna.

Večji blok, tiskarna v Minsku, potovalka Made in Romunia, plastenka od Coca Cole – polnilnica v Bosni, v njej še nekaj vode, v bloku pa italijanske fraze in recepti, ki jih potrebuje natakarica/kuharica v piceriji.
In je bila celotna zgodba, pa tudi pot, ki je bila za temi predmeti hitro jasna. Upam da je punci uspelo.

Ni komentarjev: