Ker komad je ... III.

Ja, ja vemo, mehanizmi za izbor ali iskanje naslovov so čudni.
Pa menda mora vsak blogger vsaj enkrat napisati recept. Jaz ga bom predvajal.

Včasih se spomnimo prav vsake podrobnosti iz spota, vsega .. razen naslova in izvajalca.
Danes (petek, 17.9) je že drugi dan kar sem vegetarijanec. Sorodnik je iz južnih, ne zahodnih koncev privlekel PRAVI paradižnik, pa PRAVE melancane, privlekel je sicer tudi hamon in panceto, vendar bo to počakalo .. ne bo se pokvarilo :)
Tako da včeraj : juhica, potem pa testenine z omako
Pa danes ovrti melancani .. pa še slivovi knedlci .. skratka nič mesa že dva dni.
Da ne omenjam ocvrte marele, fi ziher 203 mm v sredo zvečer ..

In ko sem tako užival v testeninah (kadar je nemesna omaka so vedno pravi špageti, drugače so svedrčki edino kar priznavam) sem se spomnil enega komada z receptom za omako.
In začel razmišljat : belgijska skupina, policaji v spotu, malica za na šiht .. hm, belgijska, ne pol niso Daft Punk ..
hmm, kaj pa če so ?
A naj grem na youtube in poklikam vse naslove komadov, ki mi niso znani ?
Izkoristim rubriko na tabli ? Neee .. to ni rubrika v kateri naj bi jaz spraševal.
Probam z googlom ?
Da vidimo music+video+police+tomato+sauce ... klik in voila! .. zadetek številka ena je Daft Punk in Revolution 909.



Klik na spotek .. jesss. Pa kako sem pozabil na onega srčka na 00:51 .. pa je tolk podobna Špeli :)
Sedaj moram samo še raziskati zakaj sem bil prepričan, da ima spot kakršnokoli povezavo z Belgijo :)


2 komentarja:

Depresija pravi ...

Ok, kaj hočeš zdaj povedat? Da so bučke in paradajzi spodbudili ali otopili tvoj spomin? ;-)

btw. upam da župca ni bila goveja :-)))

FilRouge: štrudla nisi omenil.
So pa res knedelci super nadomestek.

Tomo pravi ...

Ti pa malo(?) provociraš s tem štrudlom :)
Ne boš verjel - vendar za zapisom ni nobene prikrite agende. Paradižnikova omaka - ki je bila po dolgih letih - mogoče celo desetletjih, prva popolnoma brez mesa - in ki je nikoli nisem maral mi je sprožila spomin na video z omenjenim receptom :)
Sicer nisem 48 ur non stop razmišljal kaj za boga en komad je .. kot rečeno vsega sem se spomnil .. razen izvajalca in naslova - šele potem sem se odločil za iskanje, ki mi je dalo nformacijo že po nekaj sekundah.
Torej res ne tiči zadaj prikrita zgodba o večnem in dolgem iskanju odgovorov na vprašanja, odgovorov, ki so ti na dosegu roke.