Represija

Na nek način je učinkovita.

Torej, po novem predlogu bo priporočena uporaba čelade med vožnjo na kolesu vsem.
Neuporaba ne bo sankcionirana, vendar nas bodo policisti lahko zaustavili in opozorili.
In včasih, kadar policisti koga zaustavijo ga tudi legitimirajo.
In zapišejo v svojo slavno beležnico.

Spomnil sem se lanskega dogodka. Ko sem se vračal iz (kolesarskega) dopusta sem ob cca 23.00 zgrešil zadnji vlak za nekaj minut.
Naslednjega naj bi imel ob štirih zjutraj.

Lahko bi meditiral na obmejni železniški postaji, se nacejal s kavo iz avtomata ali pa .. kaj pa je cca 70 km po stranskih cestah.
Nataknil sem na sebe vse luči, odsevne trakove in pognal pedala proti domu.

Jasno da sem se vozil po popolnoma praznih cestah in skozi naselja, kjer je življenje zamrlo že veliko ur prej.
Sam na cesti ... dokler mi nekje na polovici poti ne pride nasproti avto. Policijski. Obrne na cesti, me dohiti in skozi okno ukaže naj zaustavim.
Sam pri sebi sem zaklel, ja seveda, ni bolj sumljive osebe od kolesarja na cesti ob enih zjutraj.
Povpraša kaj počnem na cesti ob tej uri. Povem.
Sledi vprašanje, če imam kak dokument. Seveda. Snamem nahrbtnik in izbrskam ven potni list.
Pogleda, prepiše podatke v beležko. Potem mi da še nasvet, da se je nevarno voziti ponoči in da smo kolesarji zelo ogroženi. Fino.
Moj duševni mir sta do tega trenutka - vsaj v zadnjem tednu - zmotila samo dva agresivna psa in pa ta dva policista.

Vendar nisem bil zlopamtilo. Policaju sem se zahvalil za nasvet. Še več.
Vprašal sem ga, če se mu lahko še jaz zahvalim z enim nasvetom.
Začuda je privolil. Upam, da ga ne bo pozabil, za razliko od njegovega je moj bil koristen.

Glede čelade, res nimam nobenih težav jo uporabljati od začetka do konca ture.
Je pa tudi res, ko so vozim v službo, po 3.5 km na vsako stran ne uporabljam čelade.
Recimo da sem našel "varno pot" do službe.
Ko bo zakon sprejet jo bom.
Priznam, bolj me moti biti izpostavljen nepotrebnemu zaustavljanju, kot pa razbiti betici.

11 komentarjev:

Maja pravi ...

Kako nas lahko pustiš v negotovosti! Kaj si svetoval policaju?!?

Obala pravi ...

Tudi mene zanima.

Sicer pa..če jih nebi srečal, bi bil popolnom sam, v temi. Popadel bi te strah, začel bi halucinirati, mogoče celo raztrgal kakšnega medveda, misleč da je eden tistih, ki ti daje nasvete :)

Mogoče pa je avtor celo napisal odgovor.....

Anonimni pravi ...

To ne velja. Navdih s table uporabljam za objave jaz. Ne moreš zdaj še ti.

Depresija pravi ...

''Upam, da ga ne bo pozabil!'' :-)))))
Huda!
Medo=policaj :-)

Ne moti me zaustavljanje. Me pa razbita glava. Predvsem moja.
Ampak ker hitro pozabljam si drugega stavka nikakor ne morem priklicati iz baze spomina.

Drgače pa.. vreme je sedaj slabo. In čeprav vsak dan sproti pozabim .. me na to opomne moker štunf.
Hmmm .. mogoče pa je vse odvisno od štunfa ... Grem koj zamenjat.

Maja pravi ...

Ja, ne velja! Tvoj navdih sem ponavadi jaz!

Tomo pravi ...

Če bi napisal nasvet sem bi vse pokvaril. Ful resen je bil :)
Razen če mislite vi prestopiti med sile reda in represije ..

Žiga - recimo da mi tokrat ni bila inspiracija tabla .. vendar če predlagaš da se naj jaz lotim tvojih, ker jih ti puščaš na miru .. lahko prevzamem to :)

p.s.

res je Maja .. ponavadi si ti zaslužna za objave. Skoraj vse.
Tudi tiste najslabše :)

Maja pravi ...

Neki je zasluga, drugo je kako so potem napisane.
No dejmo (da ne bo še ta objava med tistimi najslabšimi), kaj si rekel policaju!?!?

Tomo pravi ...

Policaju sem rekel : nikoli si ne dovoli, da ne vidiš roke tistega, ki si ga zaustavil kot sumljivega.

Namreč, ko sem snel nahrbtnik sem ga odložil na rob ceste, policaju obrnil hrbet in dal roke v nahrbtnik, da izkopljem ven potni list.
Samo to :)

In kljub temi sem videl, da je zafarbal v ksiht :P

Obala pravi ...

Tomo legenda :) :) :)

Luka pravi ...

Hoho, si kar predstavljam v živo prizor in izrečen nasvet. Dobra, dobra :)

Janez pravi ...

Sploh se ne čudim, da ti je ratalo vlak zamudit....