Kukova špica

To soboto sem si spet podaril malo "pešačenja". Nekako mi je prišlo v glavo , da "moram" nekam malo višje in med vrhovi, ki imajo izhodišče relativno ugodno dostopno z avtomobilom, sem izbral Kukovo špico.

Avto sem pustil pri Peričniku (kjer mimogrede ne točijo več piva - ko sem bil nazadnje tam so ga še), da pa ne bi takoj začel nabijat v strmino, sem se za ogrevanje sprehodil pod galerijami, potem pa pri Poldovem rovtu navzgor ... v smeri pri Gulcam.

Kljub temu, da ne gre za markirano pot, je orientacija relativno lahka. Edina slaba stran je, da je potrebno nekajkrat prečkati melišča. Na enem sem poslal malo večji kamen navzdol in kar nekaj časa je trajalo preden se je zaustavil, ker pa na koncu ni nič zajavkalo, domnevam, da ga nisem poslal bambiju v glavo. Sicer sem bil pa to soboto verjetno edini, ki si je izbral ta vrh.

Na znani strani :) sem našel opombo, da zna biti tistim, ki ne najdejo pravega prehoda, dostop v zaključnem delu malo "siten". No, tudi meni ga ni uspelo. O "sitnosti" pa ... sto ljudi, sto čudi .. nihče me ni videl, kako se plazim po vseh štirih.

Uspešno sem se skobacal do vrha, tam pa vse v oblakih in megli. Z razgledom tako ni bilo nič, a je tudi občutek, da si povsem sam na vrhu, nekaj vreden.

Nazaj sem se spustil po isti poti do "križišča" na Gulcah, od tam pa po lovski stezi čez Veliki Črlovec. Luštna potka, takšna...večnamenska ;)





Aha, še to. Prijateljici sem se pustil pregovorit, da ni skladno z mojim imidžem, da si natlačim pot v GPS. Dejansko pa je verjetno upala, da se bom nekje izgubil. In ker ve, da je klicarjenje GRS popolnoma v nasprotju z mojim verskim prepričanjem, bi se me lahko trajno znebila. Na mojo srečo pa so prijazni gorniki postavili dovolj možicev.

Luštna turca.

aja : ostale fotke so tu, komentarjev ni pa saj se ve kam kaj spada :)

13 komentarjev:

Maja pravi ...

Vir prosim.

Tomo pravi ...

vir ?
misliš kaj takšnega ?

mal sem razmišljal o novem gpsu
zdej sm pa spet v dvomih a ga rabim al ne :)
ne rabis, ti si clovek za zemljevid :), ampak tist 1:100.000
glih za silo, j...gps

Maja pravi ...

Prevod:
Tomo ti bi našel pot tudi ponoči, v megli, v nevihti in to tudi, če bi te kdo vrgel z aviona neznano kam. Kompas imaš vgrajen v glavo že od rojstva. Ne potrebuješ tehnike, še več, tehnika samo kvari te tvoje prirojene sposobnosti, ki jih ima le redkokdo. Ti si izjemen, izreden, edini tak primer, tako rekoč nekakšno čudo narave.

Jaz bi temu rekla: Hvala bogu za tako dobre prijateljice!

Tomo pravi ...

Ok, čeprav "živimo" od sarkazma ni treba pretiravat :)

Ta turca je res takšna, da si na pravi poti vse dokler greš navzgor, navzdol pa tud ne moreš nikamor narobe.

Maja pravi ...

Sploh ne vem o čem govoriš...kakšen sarkazem?

ZigaK pravi ...

Krasne slike.
P.S. sem se z tistimi ki živijo samo od vode in zraka pogovarjal točno o teh koncih. In pravijo da ni večnamenska.

Maja pravi ...

Ogad! Virus se širi.

Tomo pravi ...

virus ? o čem ti ?

Maja pravi ...

...sem se z tistimi ki živijo samo od vode in zraka pogovarjal...

Tomo pravi ...

ah to .. je referenca na njih v eni drugi objavi .. pa tko jih je mr.D poimenoval :)

Maja pravi ...

Ne morem verjet!
Dočakala sem dan! Povedala sem interno foro, ki je noben ne šteka!
Tralala, hopsasa, tralala, hopsasa...

Tomo pravi ...

misliš .. dočakala si dan ko si začela govorit nerazumljivo ?

samo "virus" je bil nejasen, ne Ziga :)

Maja pravi ...

Je bil...a to zdej pomeni, da ni več?