In, koliko psov je zalajalo ?

Samo trije je odvrnil.

To sem vprašal prijatelja po nočni turi.
Enega drugega (ki ni moj prijatelj) sem vprašal isto - le da mi je on odgovoril da so lajali, vendar ga noben ni lovil ali ugriznil.
Pa to ni bil namen vprašanja.

Tema je bila izbor tras za nočne ture.
Nekaj ljudi sem poskusil (neuspešno) prepričati da se za izbor nočne ture poleg dolžine in stanja poti upošteva dodaten vpliv na okolje in da nočna tura ni samo dnevna tura, prevožena ponoči.




Jaz to še nekako poskušam upoštevati.
Večino nočnih tur vozim sam.
Ob zelo izjemnih priložnostih smo mogoče trije. Že tu vidim razliko.
V moji okolici so mufloni al kaj že, pa tudi srne. Ponavadi gredo zvečer "ven".
Kadar sem sam me samo spremljajo s pogledom. Ko smo trije se poženejo v beg.

Ko se zapeljemo mimo kakšne kmetije pri psih vzpodbudimo tisto kar štejejo za svojo delovno obveznost, vendar tudi hitro izginemo.
Če gospodar pogleda, ne vidi nič in vzrok za pasji lajež pripiše lisici, ki je imela kakšne namene z kurami, mogoče pohvali psa in gre nazaj spat.

Ko bo šla mimo kolona desetih ali več ne bodo mogli izginit neopaženo ..

Letošnja jesen bo prinesla nove nočne jezdece - posledica nizkih cen je povečala dostopnost in razširjenost tega kosa opreme. Mislim da ne bom usekal mimo s trditvijo da se bo posledično znižala tudi starost (in nezrelost) nočnih jezdecev.

Kolesarji bomo kmalu postali opažen nočni pojav, upam da ne bomo povzročili nastanka nekih novih vaških ali lovskih straž.

8 komentarjev:

Depresija pravi ...

Glede vaških straž. Zanimivo .. na eno smo že naleteli :) In to ravno na eni precej voženi lokalni nočni turi :)
Bil pa je pijan nižji oficir SLO vojske. Baje so mu naročili da opozorja kolesarje da se po tistem griču ne smemo vozit :)
Brez heca.
Kako sem ga nevede pretental da se je skoraj 'posral' v hlače pa kdaj drugič :)))

Maja pravi ...

A lahko ugibam?

Oficir je zatulil:
"Stoj, ti kolesarska baraba!"

Seveda si se ustavil, "razjahal" kolo in potem počasi in na široko zakorakal k njemu, v polni kolesarski opremi seveda. Vmes si z roko začel šariti zadaj po nahrbtniku, kot da nekaj iščeš. Potem si se postavil zraven njega in se obrnil tako, da je videl tvojo pobrito glavo, se mu pomenljivo nasmehnil...in takrat se je oficir od strahu skoraj posral.
Ti pa si iz nahrbtnika potegnil ...beležko.

"Samo trenutek gospod, da zabeležim čas postanka, bova takoj nadaljevala."

Primozf pravi ...

Tomo, to bo prej ali slej vroča tema, že dolgo čakam na kakšen komentar v tej smeri. Pustimo drugim, da jo načnejo.
Zame je to morda največji poseg v okolje, ki ga povzročam s svojo vožnjo. Kljub temu pa to ni kriterij, po katerem izbiram nočne, priznam.

Tomo pravi ...

Mogoče bi moral zgoraj dodati en disclaimer :
že prvi bralec objave me je vprašal : ja pa kaj so oni spet ušpičili :)
Pa tokrat nisem imel v mislih ne njih, pa tudi vas ne ...

Tokrat smo večji problem vsi tisti, ki smo zelo pogosto na enem in istem območju.
Veš pa da je razlika v "sprejemu" če se kmetu čez dvorišče pelješ ob devetih zvečer ali opolnoči.

Veš tudi da z svojo vožnjo vplivamo na vse : od bakterij (kar si sam videl) do bambijev.
Je več stvari pač na katere moramo paziti in naš vpliv na nočno življenje ostalih se bo večal.
To moramo upoštevat.

Na srečo se ponoči dogaja več stvari, ki so zabavne in ne nočna mora.

Čakam Depresijo :)

Depresija pravi ...

? Mene se skoraj nikdar ne čaka :)
Zakaj me pa čakaš?

Tomo:'Tokrat smo večji problem vsi tisti, ki smo zelo pogosto na enem in istem območju.'
No, tukaj se ne prepoznam :-)))))
In še nekaj. Bitko z bakterijami smo že vnaprej izgubili. V bistvu bojo one nas ugonobile. In briga njih za nas in dvomim da jih bo kakšna uredba ustavila. Hmm.. lahko bi pa postali zavezniki :-)))

Tomo:'Veš pa da je razlika v "sprejemu" če se kmetu čez dvorišče pelješ ob devetih zvečer ali opolnoči.'
Osebno mislim da je večja verjetnost konflikta ob 21h. Takrat je še buden.:)

@Čebela. Niti približno ni bilo tako. Lahko pa bi zaradi alko hlapov zamenjal mojo poobrito glavo z obrito muco. Pol bi bilo šele 'veselo' :-))))))

Tomo pravi ...

Tomo:'Tokrat smo večji problem vsi tisti, ki smo zelo pogosto na enem in istem območju.'
No, tukaj se ne prepoznam :-)))))


Seveda, ti menjaš kraj zločina .. lokalci (vsepovsod) pa trpimo :)

Bitko z bakterijami ? To je blo namenjeno Primožu, on je že imel opravka z zaščitenimi bakterijami in lahko bolj osvetli problem :)

Mene bolj muči bitka z insekti, pa tudi to bo že nekako šlo ..

Tebe pa čakamo da zvemo, kako si strl sile slovenske vojske :)

Maja pravi ...

Ja, čakamo. Žiga, a ti tut čakaš?

ZigaK pravi ...

I'm not holding my breath.