Rešilna bilka

Nekaj je v tem izrazu :)
Pred letom :



Pomagalo je zadržati "povoj" medtem, ko sem tlačil roko v rokavico.

Nedavno :



Ok, tole z bilko ni bilo tolk težko .. ne vem če bi znal in želel udejaniti frazo "za mišji drekec"

Pripisano 12.10

Očitno nihče ne ve več kaj so to V-zavore :)
Varovalka zavorne gumice mi je ušla - indikator tega je seveda zelo spremenjen občutek med zaviranjem. Pri sebi nisem imel nič uporabnega - našel sem stebelce ene bilke in z njim fiksiral.
Pustil sem ga pa v celotni dolžini, da sem med vožnjo lahko potipal, če je še na mestu. Držalo je.

Tisto za mišji drekec - blizu sem bil. Včeraj sem uspel zviti hotlink. Če bi našel pin (ki je zletel ven in ga v tistem šodru nisem uspel najti bi s poravnanim linkom popravil verigo (velikost pina pa mislim da je približno takšna kot mišji ..).
Tako sem pa moral popraviti na klasičen način - vendar me je stalo samo pet minut več.



4 komentarji:

Maja pravi ...

Zakaj nisem navedena kot avtor slike?!

Tomo pravi ...

Moj aparat, moja lastnina.

Da ti nekaj zabavnega rajši povem : fant, ki se uči google na pamet, ni vedel kaj je na drugi fotki in zakaj takšna genialna izvedba :)

Maja pravi ...

Dva taka fanta poznamo. O katerem govorimo?
BTW, jaz druge fotke sploh ne štekam...v bistvu ne štekam cele objave.

ZigaK pravi ...

Ta drug je bil modro tiho