Milijonar

Pravijo da če Google ne najde, potem tega ni ali pa se sploh ni zgodilo.
Torej, nekje je to treba zapisati.
Jaz sicer nimam težav s spominom, .. tebi pa lahko zmanjka Bilobila, lahko ti divje zveri uničijo beležko in potem ti bo samo še Google pomagal, da najdeš datum :=)

Neopazno lahko napišem kadarkoli - kot rečeno namen je bil nahraniti google :)

4.aprila 2011 si postal že drugič milijonar. Čestitke.

13 komentarjev:

Depresija pravi ...

Ha ha ha ha! Dobra, res! :)))
Hvala za nepričakovane in nevsakdanje čestitke.

No, potrebno je tudi povedat, da sem za namig 'ta drugega miliona', prečekiral moje podatke po tvoji zaslugi :-)
Kdo bi si mislil, a ne? Pa čeprav bi bilo za slednje bolj logično da bi mi samemu 'kapnilo' :))

Aja... 'ta drugi milijon' je bil v bistvu prvi ... saj je bil 'zaslužen' že leta '08 ... Đizs! :-))

Tomo pravi ...

No, čeprav je moja zasluga .. "spožilec" si bil ti, jaz niti pomislil nisem, da beležko ne uporabljaš za dodatne namene.

Mislim, da se sedaj končno strinjaš z menoj kako enostavno in hitro se lahko polni rubrika "trivia".
Če bi pa včerajšnjih pet minut raztegnil na zadnje tri dni .. pa vidiš, da se tudi rubrika "paradoksi" brez večjega napora polni, seveda, če se le napiše :))

Mogoče bi moral zgornjo objavo enkrat neopazno dopolniti s parimi vrsticami, recimo čez kakšno leto, Google je treba "futrati" :)

ZigaK pravi ...

Čez kakšno leto, a je to že letos?
:)

Maja pravi ...

Svašta!
Žiga, a si delaš opomnike za take stvari? :)

Depresija pravi ...

Deževno vreme je pripomoglo, da Žiga čekira in secira Tomotov blog do ''črke natančno'' ...
Kaj stoji za tem?
A spletkari? Njeeeeh. Žige si res ne prestavljam ...
A kuje taktični 'povratni udarec' svojemu 'večnemu rivalu'?
ker ziher nekaj ve kar on ne?

Se obeta Spopad Titanov?
Waw! Hmmm...
Ok, to je prvi del ... sedaj je že tukaj drugi .. Bes titanov :-)
Točno! Opomnik! Moram ga gledat! :-))

Tomo pravi ...

Tudi pred letom dni je bil dež "kriv" :)

Kot sem že omenil - Žiga je saboter in provokator - tako je s tem samo miniral neopazno dopolnitev te objave.

Ob kakšni drugi priložnosti bom tistih nekaj vrstic neopazno vrinil v neko drugo objavo :)

ZigaK pravi ...

Priznaj da si pozabil.
In zdaj boš to storil na nedefiniranem mestu in ob nedefiniranem času. Kako naj ti "pomagam"?
:)

ZigaK pravi ...
Avtor je odstranil ta komentar.
ZigaK pravi ...

A to sploh še kdo bere?
Sem si nastavil opomnik za 10 let naprej.
:(

Maja pravi ...

Jaz! 🙁

ZigaK pravi ...

Še kar ne vem kaj točno je bilo.

ZigaK pravi ...

Sklepam da je Depresija dosegel miljon višincev?

Maja pravi ...

Odkar ma e-bajk bi rekla, da ma že več njih.