Le look le plus retro

Dve zanimive turce sem odfural ta vikend.

Čeprav sem vsako vsaj miljonkrat, sta bili tokrat posebno doživetje.

V glavni vlogi : Marin Muirwoods, letnik 2000 v stranski vlogi pa odrezane kavbojke in rumeni nahrbtnik istega letnika. Za nobeno od teh stvari še ne vem popolnoma točno zakaj jih nisem stran vrgel oziroma se jih znebil.
Kolo sem uporabljal kot gorca do konca sezone 2001, potem je dobil drugo funkcijo.
Najprej sem ga uporabljal kot makadamsko kolo, potem nekaj časa kot “cestaka” v obeh vlogah je videl nekaj sveta in opravil zelo spodobno kilometrino.

Leta 2006 je bil že na tem da izgine od hiše .. pa z enim tipom, ki je iskal železnino za svileno pot nisem našel skupnega jezika. In je ostal.

Potem je bil pa okvir za eksperimente, kratkotrajna kariera kot singlespeed za v službo, pa spet kot “nekaj” za po cesti.

Da dodam še par imen in mnenj za dvig kredibilnosti : na isti dan sta ga potežkala Žiga - "u mater je težak", nekaj ur pozneje Mauro - : "pi...a, kolk je lahek".

Sedaj je spet v načrtih za predelavo : barvanje v barvo naslednjega desetletja - torej belo, nekaj črnih nalepk, pa nekaj dodatkov za zbitje teže in povečanje lepote bo kmalu na sporedu.

In sem pomislil, kaj ko bi nekaj mojih domačih voženj opravil z njim dokler je še v izvorni sestavi. Vrgel sem dol tiste 1.75 hrenovke in nataknil najširše in najdebelejše gume, ki sem jih našel doma.
Tako pripravljen je tehtal vejretno svojih 13 kil - kar smešno ob dejstvu, da eden te dni išče nekaj lahkega, da ne bi trpel na 13 kg težkem Reignu. To pa je razvoj.

Malo dvoma je bilo prisotno : na enem spustu, ki sem ga samo dvakrat vozil z v-zavorami sem obakrat pregrel zračnice, posledice vemo kakšne so. Anakonda.

Tokrat ni bilo težav. Vsaj zaradi zavor ne. Nizek BB je pa nekaj, kar težko ignoriraš. Pa previsoka/neprimerna hitrost mi je dvakrat dvignila noge s pedal.
Dobre gume so opravile svoje delo, nekaj “razvoja” je pa v meni. Ko sem se pred desetletjem peljal mimo enega detajla sem iskal s*mt*x po ugodni ceni, sedaj sem pa odpeljal, kot da je tam nič.
Tudi hlače so se obnesle, priznam pa da sem jih vzel zato da zmanjšam škodo, če bi le bilo preveč padcev (pa jih ni bilo, ne samo “preveč”, nobenega). Le barva ni kul, rit na posnetkih deluje večja. Verjetno jih bom še vedno uporabljal samo kot kaliber, ker to je tudi bil razlog, da jih nisem stran vrgel prvič, ko so mi postale premajhne :)

Kot dodaten bonus se je pa v isti coni potikala še prijateljica.. tako sem dobil nekaj kadrov brez povečanja tekaške bilance.


Tale slikca se mi zdi kul. Sem jo dal tud že na tablo .. pa zbrisal.
Da ne "kvarim" formule “dvatisočak, greben in razgled”.



(klik na sliko za film)

Filmček. Hja. Komad je mogoče čuden .. in vendar besedilo odraža vse moje probleme s to beštijo (pa neka podlaga itak mora biti). Preveč posnetega materiala je muka isusova, še več časa pa je potrebno, da izdelaš soliden 3-4 minutni izdelek. Tokrat ga ni bilo zato je skoraj celovečerec, takoj ko najdem več časa ga bom skrajšal na spodobno dolžino.

12 komentarjev:

Depresija pravi ...

V kombinaciji z Marinom bi bilo karkoli drugega kot 'kaliber' kavbojke čudno in neprimerno :-)))

Drugače pa vidim da si kolegico kar fajn skoristil. Predvidevam da je peš tekala za tabo :-)

Tomo pravi ...

Le kdo je ne bi izkoristil .. pa še poceni je :)) - vse skupaj me je stalo samo en šveps.

Ker pa dobro poznaš turo lahko ob pozornem ogledu vidiš, da tudi meni ni bilo prizanešeno.

In če še pogledaš kje se muvič začne, potem lahko sklepaš kje je glavnina škartiranih posnetkov.
Enkrat bo padla objava na blogu o globalni zaroti arhitektov proti meni :)

Depresija pravi ...

Ja, sem opazil, da si pri spustu naredil tudi precej višincev :-)

btw.Imaš v mislih kakšnega točno določenega arhitekta? ;-)

Tomo pravi ...

No tisti tip s katerim smo popivali skupaj in ki je očiten primer itak škoda besed. On živi, da mi greni življenje. Ostali mi ga pa tudi ne lajšajo :)

p.s.

Sem ravnokar se pogovarjal s kolegom "tekačem", kot dobro stran snemanja lastne vožnje je izpostavil, da lahko sebe in vožnjo lahko v miru oceniš.

Tale filmček je sicer izi .. pa vendar, tudi iz njega sem šele po nakdnem ogledu potegnil koristno informacijo. In sicer, da med vožnjo sploh nisem zaznal odvezane vezalke. In ko sem že pri obutvi - belih štumfov (ki jih sicer NIKOLI nisem uporabljal) nisem uspel dobiti.

Blaž pravi ...

Temu jaz pravim pogum!
Le barva ni kul, rit na posnetkih deluje večja.
To je izjava, ki jo pričakuješ od Okupatorja in ne od Tomota :)

Tale slikca se mi zdi kul. Sem jo dal tud že na tablo .. pa zbrisal. Da ne "kvarim" formule “dvatisočak, greben in razgled”.
To je razlog zakaj bi jo moral pustit! ;)

berni pravi ...

ja, nostalgično...včasih, davno tega, je bil marin cenjeno ime.
konec koncev se je v njihovem okrožju v californiji uradno začelo gorsko kolesarjenje.

sam imam še vedno cr-mo pine mountain, letnik 96, full deore xt (zakon od bajka:))...nataknil sem mu le manitou-jevo vilo sx titanium, ki pa jo nameravam snet in dat gor originalno trdo -> back to the future?

še vedno občasno uživam v vožnji z njim, nekatere stvari so pač večne :D

(sem že hotel replyat na tabli, pa je prehitro izgin'lo...)

Tomo pravi ...

Stari logotip z napisom Marin County, pa fajfa z vgraviranim medotom .. to so bili razlogi, da sem odlašal z renoviranjem. Barvanje je nujno, ostalo bom pa poskusil zadržati kot je bilo na originalu. Le opremo (predvsem gume in obroče) bom zamenjal s takšno, da ne bo preveč prekrivanja v mojem voznem parku.

p.s.
Objava je pa izginila, ker je še prezgodaj, da začnem dvigovat pritisk ljudem, ki dobijo izpuščaje že ob omembi mojega imena :)

Tomo pravi ...

@Blaž : fotka itak ni bila nek presežek in ob trendu dvigovanja kvalitete fotk ne gre, da bi še jaz zbijal povprečje - tako po kvaliteti kot po višincih :). Poleg tega - strogo gledano, kljub lastništvu nisem avtor fotke.

Osebno sem zadovoljen , da so se fotke "spontano" kanalizirale v dve rubriki (čeprav je še tretja). Še ko "spontano" dosežemo, da bodo podpisi avtorjev pod tujimi fotkami (tu mi običajni osumljenec za štalo v tej rubriki dela težave) bomo lahko rekli, da smo spet naredili mali pomik naprej.

@berni: objava bo kmalu posodobljena, ti pa le posodobi kolo in si zacahnaj zadnji junijski vikend.

berni pravi ...

nekako nisem na tekočem z dogodki v juniju...

ZigaK pravi ...

Zadnji del spusta mi je nekam znan.
p.s.: rit ne deluje večja :)

Tomo pravi ...

Filmček bo šel kmalu v dodatni edit, najmanj eno minuto bom stran vrgel, če bom pa pustil tiste kažipote v končni verziji bom moral hudo dober disclaimer sestaviti :)

Itak da ti je znan.

@berni : konec junija bo ena retro turca. Ni še objavljeno nikjer, bo pa kmalu.

Anonimni pravi ...

quote:
rit ne deluje večja :)
/quote

Res je taka :)