Stari, ne moreš tako II.

Po dolgem času bom omenil Janeza. Kot pozitivca, no vsaj kot koristnega.

Situacija : Žiga in jaz goniva v klanec za crknit, temperatura blizu 36 stopinj, klanec pa eden tistih nagravžnih, neskončno dolg, Žiga vozi krogce pred menoj, da se mi ne bi preveč oddaljil, ko zazvoni mobi. Njegov. Kliče Janez, ki na srečo ne zna nič na kratko.
Več kot očitno je bilo, da morata rešiti nek problem, jaz sem samo upal, da bo trajalo .. da v miru pridem do sence in pridem k sebi, upal sem da je problem kakšna stolpnica in bosta obdelala vsako nadstropje posebej.

Vseeno, če je bil tokrat pozitivec Janez .. je pa Žiga povzročil štalo zaradi malomarno uporabljenega izraza 29-colar. Zato sem moral, potem ko sem videl dejansko stanje, malo improvizirati. Vseeno brez nekaj težavnega terena ni šlo in Žiga je mojstrsko opravil z njim.
Sem že mislil slikce popniti v rubriko »povsod sem bil« vendar sem se premislil.
Lahko bi ga dosegla dolga roka bicikel.coma in bi ga kaznovali zaradi neprimerne uporabe kolesa. Jaz sem npr. šele ob zadnji lokalni dirki zvedel, da imajo metle na dirkah.
Pa ne mislim tiste, ki pobira onemogle.
Ta pravo, za pometanje peska s ceste, dan pred tekmo.

Luksuz.








No, tako kot se je letos zgodilo, da sta se na eni turi našla dva z napačnimi čevlji, recimo, da je tole primer ture z napačnimi kolesi – pa se Žiga vseeno ni pustil »motiti« s takšnimi malenkostmi. Samo po stopnicah se ni upal voziti in je ubral chicken way - čeprav nima karbonskih obročev za izgovor.
Boljših slik pa ni, ker je Žiga za foto sešn res popolnoma neuporaben.

5 komentarjev:

Depresija pravi ...

Priznam, tudi javno, da je Žiga moj skriti idol ;)

Tomo pravi ...

Ej, previdno s takimi izjavami .. si videl kaj je nastalo iz tvojega polovičnega idola :)))

Žiga bi pa lahko začel klepati načrte, kako bi nas vse na specialko spravil (kar se ne bo nikoli zgodilo).

ZigaK pravi ...

Škoda da je TG tako počasen na fotoaparatu in me ni uspel slikat ko sem se po tej rampi peljal na gor :)

Tomo pravi ...

Tole je pa zelo prozoren trik Žiga :)

Seveda nisem bil počasen, naj ti bo. Fotka dodana.

ZigaK pravi ...

Navzgor je veliko bolj zanimivo.